عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

جنگنده‌های بومی در مسیر پیشرفت/ هفت جنگنده ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟+ تصاویر

حساسیت صنعت هوایی و سطح بالای تکنولوژی آن موجب شده تا روند دستیابی به فناوری‌های مختلف آن هم در اوج تحریم‌ها رقم بخورد.

 با حضور رئیس جمهور جنگنده کاملا ایرانی کوثر به پرواز درآمد و به طور رسمی وارد سازمان رزم نیروهای مسلح شد. این جنگنده که توسط شرکت هواپیماسازی ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ساخته شده است، کلیه مراحل طراحی، تولید و تست خود را توسط متخصصان و دانشمندان کشورمان پشت سر گذاشته است.

جنگنده‌های ایرانی در مسیر پیشرفت/  هفت جنگنده بومی چه ویژگی هایی دارند؟+ تصاویر

جنگنده کاملا ایرانی کوثر

قدرت نظامی # ارتش - قهرمان -انقلابی - ، تحریم ، برجام


عید قربان مبارک باد

عید مبارک

عکس پروفایل عید قربان

عید قربان به حقیقت ز خداوند کریم
آفتابی به شب ظلمت انسان آمد
جمله دلها چو کویری ست پر از فصل عطش
بر کویر دل ما ، نعمت باران آمد

جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد + عکس

 هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد

# ارتش - قرمان - انقلابی - جنگنده - کوثر

جنگنده ایرانی با نام «کوثر»


چرا آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد؟

هزینه حمله آمریکا به ایران بسیار سنگین تر از سودی است که عاید این کشور می شود و به همین دلیل است که این کشور و دیگر کشورها وارد درگیری با ایران نمی‌شوند.

جنگی رخ نخواهد داد

جنگی رخ نخواهد داد" عبارتی بود که در میان سخنان رهبر انقلاب بیش از همه مورد توجه افکار عمومی و کارشناسان قرار گرفت و رسانه ها نیز به رمز گشایی از این عبارت پرداختند. ایشان به نوعی اعلام کردند که ایران به هیچ وجه امتیاز مذاکره را به آمریکا نخواهد داد و با شخصی که زیر توافق های نیاکان خود می زند پای میز مذاکره نخواهد نشست. همچنین سخنان رهبر انقلاب پیغامی به کشورهای دیگر به ویژه اروپایی ها بود که باید تکلیف خود را با ایران و آمریکا روشن کنند و امروز شرایط مانند گذشته نیست که بخواهند ایران را بازی داده و امروز و فردا کنند.

آیا آمریکا توان حمله نظامی به ایران رادارد؟

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه  در مرکز آموزش درجه‌داری جودالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همبستگی میان دانشجویان افسری موجب افزایش توان رزم می‌شود، اظهار کرد: ماموریت ارتش، دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و دفاع از استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام این مهم باید از اقتدار لازم متناسب با تهدیدات روز و نیز قدرت پاسخگویی به تهدیدات برخوردار باشیم.

ساززدن برای خدا!

در زمان هاى قدیم ،مردی ساز زن و خواننده ای بود؛ به نام "بردیا " که با مهارت تمام می نواخت و همیشه در مجالس شادی و محافل عروسی، وقتی برای رزرو نداشت ... 

بردیا چون به سن شصت سال رسید، روزی در دربار شاه می نواخت که خودش احساس کرد دستانش دیگر می لرزند و توان ادای نت ها را به طور کامل ندارد و صدایش بدتر از دستانش می لرزید و کم کم صدای ساز و صداى گلویش ناهنجار می شود ....
عذراو را خواستند و گفتند دیگر در مجالس نیاید ....
بردیا به خانه آمد ، همسر و فرزندانش از این که دیگر نمی توانست  کار کند و برایشان خرجی بیاورد، بسیار آشفته شدند و او را از منزل بیرون کردند ...
بردیا سازش را که همدم لحظه های تنهاییش بود، برداشت و به کنار قبرستان شهر آمد .
در دل شب  در پشت دیوار مخروبه  قبرستان نشست  و سازش را به دستان لرزانش گرفت و در حالی که  در کل عمرش  آهنگ غمی ننواخته بود ،  سازش را برای اولین بار بر نت غم کوک کرد و این بار برای خدایش در تاریکی شب ،  فقط نواخت ....
بردیا می نواخت  و خدا خدا  می گفت  و گریه می کرد  و بر گذر عمرش  و بر بی وفایی دنیا  اشک می ریخت  و از خدا طلب مرگ می کرد ..
در دل شب به ناگاه  دست گرمی را بر شانه های خود حس کرد ،  سر برداشت تا ببیند کیست .... ؟
شیخ سعیدابوالخیر را دید در حالی که کیسه ای پر از زر دردستان شیخ بود .
شیخ گفت این کیسه  زر را  بگیر  و ببر در بازار شهر  دکانی بخر  و کارى  را شروع کن ...
بردیا  شوکه شد  و گریه کرد  و پرسید :

ای شیخ!  آیا صدای  ناله من  تا شهر می رسید که تو خود را به من رساندی؟
شیخ گفت: هرگز ! بلکه صدای ناله مخلوق را  قبل از این که کسی بشنود، خالقش می شنود  و خالقت مرا که در خواب بودم،  بیدار کرد  و امر فرمود کیسه زری  برای تو  در پشت قبرستان شهر بیاورم .
به من در رویا امر فرمود برو در پشت قبرستان شهر ،  مخلوقی مرا می خواند  برو و خواسته او را اجابت کن .
بردیا صورت  در خاک مالید  و گفت: 

خدایا ! عمری درجوانی و درشادابی ام  با دستان توانا  سازهایی زدم  براى مردم  این شهر ،اما  چون  دستانم لرزید ، مرا  از خود راندند ...
اما  یک بار فقط  برای تو زدم  و خواندم .
اما  تو  با دستان لرزان  و  صدای ناهنجار من ،  مرا  خریدی  و  رهایم نکردی  و مشتری  صدای  ناهنجار  ساز  و گلویم شدی  و بالاترین دستمزد را پرداختی .
خدایا ! تو تنها پشتیبان ما  در این روزگار غریب  و بی وفا  هستی . به رحمت و بزرگیت سوگندت می دهیم  که ما را  هیچ  وقت  تنها نگذار  و زیر بار منت ناکسان قرارمده،

رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام:

 سیاست آمریکا، جنگ‌افروزی و کشتار مسلمانان به‌دست یکدیگر است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند.

حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 29 مردادماه در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند و با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی آن را در صحرای عرفات قرائت کرد، به این شرح است: 

ادامه مطلب ...

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه 

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

جمعی از معاونین و مسئولین آن وزارتخانه با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، طرفین پیرامون همکاری و هم افزایی بین دو سازمان تبادل نظر و گفتگو کردند.

در این دیدار که جمعی از سایر مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، مواردی که دو سازمان می‌توانند به کمک یکدیگر برای کمک به مردم و بهبود امور ذیربط انجام دهند مورد بحث قرار گرفت و توافقاتی انجام شد که طی آن مقرر شد مدیران مسئول در هر حوزه پیگیر اجرایی شدن این توافقات باشند.

انتهای پیام/

وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدار و گفت و گو کرد.

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر ۱» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

به نقل از پایگاه اینترنتی South Front، جنبش حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر ۱» را که سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی از آن استفاده کرده بود، به نمایش گذاشت.

جنبش حزب‌الله این موشک را روز (یکشنبه) نوزدهم اوت، در باغ موزه «ملیتا» در ارتفاعات اقلیم التفاح در جنوب لبنان در معرض دید عموم قرار داد.

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر

حزب‌الله لبنان برای نخستین‌بار موشک «خیبر 1» را به نمایش گذاشت+ تصاویر


بیشتر بخوایند:   رونمایی از موشک خیبر ۱ توسط حزب‌الله لبنان


21 حقیقت جالب و عجیب درباره سرویس مخفی آمریکا که نمی‌دانید! +تصاویر

سرویس مخفی ایالات متحده ی امریکا یک نهاد امنیتی است که یکی از وظایف آن حفظ امنیت رئیس جمهور امریکا است. رازها و افسانه های زیادی در مورد این سرویس وجود دارد. این مأموران جدی سیاه پوش واقعاً که هستند؟ در فیلم ها مأموران سرویس مخفی عینک آفتابی به چشم دارند و همیشه از یک گوشی استفاده می کنند. اما احتمالا اگر این مأموران را در زندگی واقعی ببینید آن ها را نخواهید شناخت.

21 حقیقت جالب و عجیب درباره سرویس مخفی آمریکا که نمی دانید!

چند حقیقت جالب درباره سرویس مخفی امریکا که احتمالا نمی دانید 


رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶

شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶ با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

رونمایی از شبیه ساز پایه ثابت ارتقا یافته بالگرد ۲۰۶

شبیه ساز پایه ثابت ارتقاء یافته بالگرد ۲۰۶ که از سوی معاونت تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، بهینه سازی و بروزرسانی شده صبح روز شنبه 27 مردادماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش و سردار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه رونمایی شد.

شبیه سازها امروز به عنوان یکی از وسایل کمک آموزشی مدرن در دنیا محسوب می شوند و تمامی کشورهای سازنده بالگردها که دارای بزرگترین فناوری این سیستم هستند با استفاده از همین شبیه سازها بخشی از آموزش ها و مهارت های خلبانان خود را تکمیل می کنند.

# ارتش - قهرمان - انقلابی


وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است

فرمانده نزاجا گفت:  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که صبح  روز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: این دومین همایش در سطح نیروی زمینی در راستای وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی»  شعار نیست؛  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

حیدری تاکید کرد: هوانیروز، قدرت بالقوه‌ نیروهای مسلح ایران است؛  هوانیروز قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

#ارتش -نیروی زمینی - انقلاب اسلامی

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز تصاویر

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز  تصاویر

کاربران فضای مجازی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با انتشار پست‌هایی به آنان ادای احترام کردند و از آنان قدردانی کردند.  بیست و ششم مرداد ماه سال ۶۹ روزی است که در حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه به باد فراموشی سپرده نخواد شد، روزی که اولین گروه از آزادگان سرافراز کشورمان پس از سالها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق به کشور بازگشتند. چه لحظه‌های ناب و دلنشینی بود وقتی که مادری پس از سالها دوری و چشم انتظاری، فرزند آزاده و دلاورش را توامانی که اشک شوق از گونه‌هایش سرازیر می‌شد در آغوش می‌گرفت. خوشا به حال این مادران که پس از مدتی دوری، عزیزان دلشان را دیدند اما مادرانی هم هستند که هنوز هم که هنوز است در حسرت شنیدن خبری از جگرگوشه‌شان هستند، و چه لحظات سختی را می‌گذرانند.  

 

ادای احترام کاربران به آزادگان سرافراز

# ارتش - قرمان - انقلابی 


امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم

فرمانده هوانیروز ارتش، گفت: در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

امروز در زمینه قطعه سازی توان صادرات داریم

 امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش هم افزایی هوانیروز سپاه و ارتش که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد اظهار کرد: از روزی که مسئولیت هوانیروز به من سپرده شد طرح های ۲۸ گانه با عنوان ولایت را در دستور کار قرار دادیم و همچنین پشتیبانی از نیروهای سپاه و ارتش را انجام می دهیم.

وی افزود: امدادرسانی یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است، از سوی دیگر در قطعه سازی پیشرفت های بسیاری داشته و امروز توان تامین همه نیاز های خود و حتی صادرات را داریم.

قربانی به نقش آفرینی هوانیروز ارتش در دفاع مقدس پرداخت و گفت: هوانیروز در دفاع مقدس، ۱۷ استان را تحت پوشش اورژانس هوایی قرار داد و در مواقع ضروری مانند زلزله و سیل اولین نیرویی بود که در صحنه حاضر شده است.

قطعه سازی و توان صادرات / #ارتش انقلابی - قهرمان


عزت‌الله انتظامی، «آقای بازیگر» سینمای ایران درگذشت

عزت الله انتظامی، آقای بازیگر سینما و تئاتر ایران در ۹۴ سالگی درگذشت.

عزت‌الله انتظامی، «آقای بازیگر» سینمای ایران درگذشت
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، عزت الله انتظامی صبح امروز در 94 سالگی دارفانی را وداع گفت. مجید انتظامی آهنگ‌ساز برجسته کشورمان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، خبر درگذشت عز‌ت‌الله انتظامی را تایید کرد و گفت: صبح امروز جمعه 26 مرداد 1397 پدرم  در منزل درگذشت.کامیار انتظامی برادرزاده این هنرمند نیز در یک پست اینستاگرامی با گذاشتن تصویری از یک تابلو منقوش به چهره عزت الله انتظامی و درج عبارت پایان درگذشت یکی از ستارگان هنر بازیگری ایران را تأیید کرد.خانه تئاتر در پیامی درگذشت رئیس سابق هیئت مدیره این نهاد را تسلیت گفته است.زمان مراسم و ترحیم و تشییع پیکر این بازیگر برجسته سینما و تلویزیون کشورمان، توسط خانه سینما اطلاع رسانی می‌شود.

عقب نشینی عراق از مشارکت در تحریم ایران و حذف دلار از مبادلات فیمابین

حیدرالعبادی ضمن عقب نشینی از اظهارات پیشین خود، گفت: در تحریم ها علیه ایران همراهی نمی کنیم بلکه دلار را از معادلات ارزی بین دو کشور حذف می کنیم.
العبادی

نخست‌وزیر عراق روز گذشته با اعلام اینکه کشورش در مسئله ایران، تنها متعهد به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی است، عنوان کرد که از همه تحریم‌های آمریکا پیروی نمی‌کند. 

خبرگزاری رویترز به نقل از نخست‌وزیر عراق نوشته که دولت او تنها به عدم استفاده از دلار در مبادلات مالی با ایران متعهد است و نه به کل تحریم‌های آمریکا. 

 نخست‌وزیر عراق، در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: «در مسئله ایران، تعهد ما عدم استفاده از ارز دلار در مبادلات است، نه پایبندی به تحریم‌های آمریکا.»

العبادی هفته گذشته گفته بود: عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است، اما برای محافظت از منافع ملی خود از آنها پیروی خواهد کرد که این موضع گیری، انتقاد جریان‌های مختلف سیاسی از او در عراق را به همراه داشت.

امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داد

اصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارتخارجه در یادداشتی به انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور پرداخت. 

امنیت کشور را نمی‌توان به دیگران اجاره داد

اصغر محمدی مدیرکل اسبق خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه در یادداشت منتشر شده در ماهنامه مسیر، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، به انتقاد از افراد و گروه‌هایی پرداخت که در تلاش هستند تا عناصر امنیت کشور را محدود کنند.

 متن این یادداشت به شرح زیر است:

آیا ارزیابی ما از شرایط کنونی جهان این است که جمهوری اسلامی‌ایران می‌‌تواند برای تأمین امنیت خویش، به قدرت‌های خارجی تکیه کند؟ حتی اگر بخواهیم، آیا ژئوپلیتیک ایران چنین اجازه‌‌ای را به ما می‌دهد؟

ادامه مطلب:

انتقاد از گروههای محدود کننده امنیت کشور

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 38 زرهی تربت جام، توان عملیاتی و میزان آمادگی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد

وی در جمع کارکنان تیپ 38 زرهی، با ابراز رضایت از نظم و انضباط موجود در این یگان، ویژگی تیپ 38 زرهی را شادابی و روحیه رزمی کارکنان خواند و افزود: صمیمیت وشادابی، انگیزه به دیگران منتقل می کند و این موضوع، ویژگی بارزی برای کارکنان این تیپ است.

وی «مناعت طبع» را از دیگر خصوصیت کارکنان تیپ 38 زرهی عنوان کرد و گفت: امروز من مناعت طبع شما را دیدم ، وظیفه دارم این خصوصیت را ارج بنهم و به حفظ، ارتقا و توسعه این خصیصه ارزشمند کمک کنم.

همچنین امیر موسوی در بازدید از پدافند هوایی تربت جام آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر صباحی فرد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) دراین بازدید‌ها فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کردند.

این " #انسانیت " است!

استادی با شاگردش از باغى می گذشت .

چشمشان به یک کفش کهنه افتاد.
شاگرد گفت: گمان می کنم این کفش های کارگرى است که در این باغ کار می کند . بیا با پنهان کردن کفش ها عکس العمل کارگر را ببینیم و بعد کفش ها را پس بدهیم و کمى شاد شویم ...!

استاد گفت: چرا براى خنده خود او را ناراحت کنیم؛ بیا کارى که می گویم انجام بده و عکس العملش را ببین! مقدارى پول درون آن قرار بده !
شاگرد هم پذیرفت و بعد از قرار دادن پول ، مخفى شدند.
کارگر براى تعویض لباس به وسائل خود مراجعه کرد. همین که پا درون کفش گذاشت ،متوجه شیئى درون کفش شد و بعد از وارسى ، پول ها را دید.

با گریه فریاد زد : خدایا شکرت !
خدایی که هیچ وقت بندگانت را فراموش نمی کنى .
می دانى که همسر مریض و فرزندان گرسنه دارم و در این فکر بودم که امروز با دست خالى و با چه رویی به نزد آن ها باز گردم و همین طور اشک می ریخت.
استاد به شاگردش گفت: 
همیشه سعى کن براى خوشحالی ات ببخشى نه بستانی.

هیچ گاه فراموش نکنیم که هیچ کس بر دیگری برتری ندارد،
مگر به " فهم و شعور "
مگر به " درک و ادب "
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده را بگیرد و او را بلند کند !
این قدرت تو نیست،
این " #انسانیت " است

چرا شاه، بحرین را در سال 50 از ایران جدا کرد؟

یک فعال رسانه ای درباره سالروز جدا شدن بحرین از ایران در سال ۵۰ در توییتر نوشت: