عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

قادریم دشمنان را 2 هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت:‌ در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادریم دشمنان خود را 2 هزار کیلومتر آن سوی مرزها هدف قرار دهیم. 

ادامه مطلب ...

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیم

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. 


این موادغذایی با فراری دادن استرس، خوابی شیرین را به شما هدیه مى دهد

با خوردن این موادغذایى غنى از پروبیوتیک استرس را از خودتان دور کرده و خوابى عمیق و شیرین را تجربه کنید.


  
ادامه مطلب ...

جزئیات پیام محرمانه امیر کویت به روحانی

روحانی و امیر کویت









جزئیاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد

کسی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود

نشست خبری امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی









فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود.

معادل امروزی مهریه حضرت زهرا(س) چقدر است؟

طبق روایات اسلامی، مهریه حضرت زهرا(س) حداکثر ۵۰۰ درهم نقره بوده است. اما این میزان در حال حاضر برابر با چند سکه بهار آزادی است؟

معادل امروزی مهریه حضرت زهرا(س) چقدر است؟

، 
ادامه مطلب ...

این مواد غذایی رگ‌ها را مسدود می‌کنند

مصرف برخی مواد غذایی باعث انباشته شدن پلاک‌های چربی در رگ‌ها شده و آنها را سفت و تنگ می‌کنند. این مساله نیز باعث بروز مشکلی به نام تصلب شرائین می‌شود که به زبان ساده معنای گرفتگی رگ‌های خونی و در نهایت سکته قلبی است.

 
ادامه مطلب ...

احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

ایندیپندنت:احتمال جنگ ایران و امریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

  به نقل از پرس تی وی، پاتریک کاکبرن، روزنامه‌نگار و نویسندۀ برجستۀ ایرلندی می‌گوید عقدۀ فکری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا برای بازگرداندن اقتدار به کشورش و تلاش وی برای اهریمن جلوه دادن ایران ممکن است به جنگ میان این دو کشور طی یک یا دو سال آینده منجر شود. 
کاکبرن، تحلیلگر جنگ امریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه در مقاله‌ای که روز جمعه در روزنامۀ انگلیسی ایندیپندنت منتشر شد نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا از ورود به «یک جنگ گسترده علیه ایران» خودداری کرد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: اوباما به متحدان امریکا در خاورمیانه مانند عربستان سعودی و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس مظنون بود و می‌دانست این کشورها مشتاق هستند که امریکا از طرف آن‌ها وارد جنگ با ایران شود.

22 بهمن 95؛ «فاطمیون» هم آمدند + تصاویر

سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال مانند دو سال  گذشته حاضرانی ویژه داشت؛ رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.   

ادامه مطلب ...

مردم و مسئولین در کنار هم/ شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان/

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1395 از ساعت 9 صبح جمعه همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده ملت و مسئولین ایران برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل برگزار شد.

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن‌ماه تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود+مسیرهای ۱۰گانه

نظریه: مشرق تصاویر شخصیت های متعددی را به نمایش گذاشت الا شخصیت های ارتش جمهوری اسلامی را.چرا؟!

مقاله دهه فجر

مقاله دهه فجر,مقاله دهه فجرانقلاب, دهه فجرانقلاب اسلامی

با گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان تنها امید رژیم پهلوی، به عنوان نخست وزیر معرفی و باقی مانده بود.

 

این ایام که مصادف با اربعین امام حسین« علیه السلام» و گسترش راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی بود، امام« قدس سره» طی پیامی، نکات تازه ای را برای هوشیاری مردم یادآور می شوند. همزمان با سایر شهرها، در تهران نیز راهپیمایی ها ادامه می یابد و فریاد الله اکبر جمعیت میلیونی لرزه بر اندام آخرین بقایای طاغوت می اندازد.

انسان های بپا خاسته و از جان گذشته با عزمی پولادین می روند تا سرنوشت مملکت خود را به دست بگیرند و همگی خواستار انحلال حکومت پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی هستند و با شعار « استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی» خط مشی آینده را ترسیم می نمایند.

 

ادامه مطلب ...

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از مسلمانان در مقابل جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی



خبرگزاری فارس: نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از مسلمانان در مقابل جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی است

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: نیروی هوایی به عنوان دست بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا آماده دفاع از مسلمانان مظلوم و ستم‌کشیده در مقابل جنایتکاران و خونخواران متحد تکفیری و صهیونیستی است.

 
ادامه مطلب ...

نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان 3 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.




علمی نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان با اعلام این خبر افزود: دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نظر دارد تا نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان را با هدف فرهنگ سازی و توسعه گفتمان دانش به عنوان شالوده اصلی و زیر بنایی سازمان های دفاعی کشور برگزار نماید. 
ادامه مطلب ...

آخرین اخبار از رزمایش مدافعان حریم ولایت نیروی هوافضای سپاه در سمنان

آخرین اخبار از رزمایش مدافعان حریم ولایت نیروی هوافضای سپاه در سمنان

مرحله اصلی رزمایش "مدافعان حریم ولایت" نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بامداد امروز(شنبه) در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.
در این رزمایش انواع سامانه های راداری و موشکی بومی، مراکز فرماندهی کنترل و جنگ الکترونیک به کار گرفته می‌شود.
رزمایش پدافندی سپاه با هدف "نمایش اقتدار، هوشمندی و آمادگی های همه جانبه دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید" و شعار "همت جهادی، اراده ایرانی، اقتدار انقلابی، تحقیر تحریم و تهدید" در وسعت 35 هزار کیلومتر مربع برگزار می شود.
رزمایش مدافعان حریم ولایت نیروی هوافضای سپاه در سمنان آغاز شد

اقدام متقابل ایران علیه افراد و شرکت‌های آمریکایی


وزارت امور خارجه طی بیانیه ای اعلام کرد: ایران با پشتوانه حضور و حمایت ملت ایران، با هر گونه اقدامی که منافع مردم ایران را هدف قرار داده باشد به صورت متناسب و متقابل برخورد خواهد کرد.


 
ادامه مطلب ...

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

تبریک آغاز دهه فجر

آمدی فجرآزادی! که با آمدن تو، امام آمد، امامی که بر سربیدادگران، خروش کلیم داشت و برجان امت، دم مسیح. کلامش بوی وحی ‏داشت و طعم شیرین آوای انبیاء.
دهه فجرمبارک

نماینده عضو هیئت مدیره ۷شرکت‌ مانع دسترسی مردم به «فیش‌های مدیران» شد


توکلی

احمد توکلی با اشاره به این که یکی از نمایندگان مجلس خود در هیئت مدیره ۷ شرکت عضویت دارد گفت: این فرد در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با ارائه پیشنهادی مانع از دسترسی عموم مردم به اطلاعات غیرطبقه‌بندی شده درباره حقوق مدیران و نمایندگان شده است.

ملاحظات: وقتی بعضی از مردم بدون بررسی به لیستی رای می دهند که که هرکدام دارای مواردی به خصوص در مفاسد مالی و حقوق های نجومی و اغراض سیاسی دستی داشته اند، بهتر از این نباید انتظار داشت.