عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

رأی‌گیری از پرسنل بزرگترین ناو لجستیک غرب آسیا در ماموریت خلیج‌فارس+تصاویر

خبرگزاری فارس: رأی‌گیری از پرسنل بزرگترین ناو لجستیک غرب آسیا در ماموریت خلیج‌فارس+تصاویر



پرسنل حاضر بر روی ناو خارک در حین انجام ماموریت در خلیج فارس، آرای خود را به صندوق انداختند.

 

ادامه مطلب ...

تقدیر رهبری از مردم


رهبری

در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت صورت گرفت

تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات/ رئیس‌جمهور تلاش برای برطرف کردن مشکلات کشور را در پیش گیرد

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت ضمن تشکر از حضور پر شور و گسترده مردم در این انتخابات، فرمودند: به رئیس جمهور محترم و همه‌ کسانی که در دولت آینده شرکت خواهند داشت تأکید می‌کنم که کار و تلاش برای برطرف کردن مشکلات کشور را در پیش گیرند.

نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری

آقای حسن روحانی با 23549616 رأی به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب شد.

«روحانی» با 23 میلیون دوباره رئیس‌جمهور شد/«رئیسی» نزدیک به 16 میلیون رای کسب کرد

خبرگزاری فارس: «روحانی» با 23 میلیون دوباره رئیس‌جمهور شد/«رئیسی» نزدیک به 16 میلیون رای کسب کرد

وزیر کشور گفت: آقای حسن روحانی با 23549616 رأی به عنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب شد. 

ادامه مطلب ...

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور


130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

آمریکا به تعهدات خود درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب عمل نکرد



مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکردسردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند. 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

امیر اسماعیلی از گردان موشکی منطقه کنارک و سایت رادار مکران بازدید کرد


امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر "الباب" چیست؟


هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در استان حلب چیست؟"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا   درباره ساخت پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان حلب و اهمیت ژئوتوپلیک این پایگاه نظامی عنوان داشت: هدف ارتش ترکیه و اردوغان از گسترش نفوذ جغرافیایی در  شمال سوریه کاملا استعماری و تجزیه طلبانه است.
وی افزود: ارتش ترکیه به دنبال تجزیه بخش شمالی سوریه است که هدف اصلی آن جدا سازی استان "حلب" و "ادلب" و الحاق آن به ترکیه است.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات مخرب ترکیه در سوریه گفت: ترکیه از سال 1938 به دنبال آن بوده که بخش‌هایی از شمال سوریه را به "اسکندرون" در ترکیه متصل کند.

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است


اموزش یعنى ایجاد امادگى براى پذیرش مسؤلیت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.


شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات


رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

حق بیمه ماهیـانه مکمـل نیروهـای مسلح در سال 1396

 




سوال : نحوه محاسبه حق بیمه درمان چگونه است ؟  بیمه شدگان قطعی و غیر قطعی چه کسانی هستند؟  

ادامه مطلب ...

بهره مندی بازنشستگان نیروهای مسلح از تخفیف 30 درصدی اقلام سوپری فروشگاه اتکا

 




 به لحاظ استقبال بازنشستگان نیروهای مسلح از خدمات تخفیف 30 درصدی خرید اقلام سوپری از فروشگاه های اتکا و توزیع چهار قلم کالا علاوه بر اقلام مصوب طرح حکمت و به منظور تداوم این خدمات خرسند ساز، در تاریخ 96/02/10 توافق نامه استمرار ارایه این خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 1396 به امضاء مسؤلین ساتا، سابا و اتکا رسید.

بر اساس این گزارش؛ در این توافق نامه موارد زیر به تصویب رسید:

الف) اعطای تخفیف 30 درصدی خرید اقلام سوپری از اتکا به بازنشستگان نیروهای مسلح، علاوه بر تخفیف مصوب اتکا تا سقف 5 میلیون ریال خرید در هر ماه

ب) توزیع یک نوبت مرغ در ماه مبارک رمضان به میزان یک برابر بیش از میزان سهمیه حکمت

ج) توزیع یک نوبت گوشت قرمز در هفته دفاع مقدس به میزان یک برابر بیش از میزان سهمیه حکمت

د)  توزیع یک نوبت برنج در دهه مبارک فجر به میزان سرانه 5 کیلو بیش از میزان سهمیه حکمت.

همچنین توافق شد به منظور کمک ویژه به بازنشستگان دارای شرایط خاص، در دوره های زمانی مشخص، اعتباری به صورت بن در کارت حکمت افراد مورد نظر شارژ و اتکا نیز  3 درصد به این اعتبار اضافه نماید.

شایان ذکر است؛ 50 درصد هزینه کالاهای اساسی یادشده توسط بازنشستگان و 50 درصد توسط ساتا تأمین خواهد شد.


تانک آتش نشان +عکس

گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس 
 

ترامپ اسرار سری داعش را افشا کرد

واشنگتن پست مدعی شد دونالد ترامپ در خلال دیدار هفته گذشته وی با مقامات روسیه اطلاعاتی فوق محرمانه در اختیار آنها گذاشته است.

 
ادامه مطلب ...

مجسمه‌هایی نامتعارف در سراسر دنیا +تصاویر

مجسمه‌هایی جالب و تا حدودی نامتعارف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که شاید تاکنون ندیده باشید. تصاویر تعدادی از آنها را اینجا از نظر می‌گذرانید.

عجیب‌ترین مجسمه‌های دنیا +تصاویر 
ادامه مطلب ...

شناسایی و دستگیری گروه تروریستی در اهواز

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بودشناسایی و دستگیر کنیم. 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

یگان "صابرین" نخبگان نیروی زمینی و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/

یگان نخبه صابرین در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/نزسا در اوج امادگی قرار دارد

سردار سرتیپ "علی اکبر پور جمشیدیان" معاون هماهنگ کننده نزسا  درباره توانمندی یگان های نزسا در مقابله با اشرار و تروریست ها اظهار داشت : یگان های نیروی زمینی همیشه اماده اند. 
وی افزود: یگان های نیروی زمینی در امادگی کامل به سر می‌برند و در مرزهای شمال غرب ، غرب و جنوب شرق کشور ماموریت و مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. 
سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: یگان های نزسا برای امنیت پایدار ماموریت دارند و این ماموریت را به شایستگی انجام می دهند. 
معاون هماهنگ کننده نزسا درباره امادگی یگان ویژه "صابرین" عنوان داشت : یگان ویژه "صابرین" به عنوان یک نیروی واکنش سریع در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا هر جا لازم باشد وارد عمل شوند. 


آمریکا به دنبال نمایش دروغین قدرت در جهان است

رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.

حجت الاسلام والمسلمین"مهدی طائب"پیرامون تحولات شبه جزیره کره اظهار داشت: شیطنت‌های  آمریکا در برابر کره شمالی نمایش دروغین قدرت است.
رییس قرارگاه عمار گفت: ترامپ در تبلیغات رییس جمهوری خود به مردم آمریکا اعلام کرد که بدهکاری‌ها مردم آمریکا را نابود می کند و این بدهکاری ها ناشی از حضور ما در عراق افغانستان و خلیج فارس است.ما باید نیروهایمان را برگردانیم و اینها باعث شد که در دنیا آمریکا هیمنه خودش را کاملا از دست بدهد.

بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است


بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است

 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان این وزارت، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدید نظام سلطه، حضور حداکثری مردم است. 
سردار دهقان افزود: حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه تضمین کننده‌ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .