عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

سامانه دفاع بیولوژیکی قائم نهاجا رونمایی شد

 سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم

 نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا در محل سازمان تحقیقات و خود کفایی این نیرو رونمایی و به کارگیری شد.معاون

هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: سامانه دفاع بیولوژیک تاکتیکی قائم نهاجا به همت متخصصین و کارکنان ولایی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نهاجا در مدت زمان بسیار کوتاه طراحی، تولید و در اختیار یگان های جنگ های نوین و بهداشت و درمان نیروی هوایی قرار گرفت .

#ارتش


برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایراننیروی هوایی ارتشامیر سرتیپ هادیانسامانه قائمویروس کرونا

کلیه یگان‌های نهاجا مستقر در تهران به دستگاه ضد عفونی کننده مه پاش تجهیز شدند

  در راستای اجرای دستور امیر سرتیپ 

نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، کارکنان جهاد خودکفایی پایگاه هوایی وحدتی دزفول در طرحی ابتکاری مسئولیت ساخت و نصب دستگاه‌های ضد عفونی کننده مه پاش را علاوه بر مرکز نگهداری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دزفول در یگان‌های مستقر تهران را نیز به عهده گرفتند.

دستگاه ابداعی در دو نوع جهت پاکسازی و ضد عفونی خودرو‌ها و البسه کارکنان با محلول الکل طراحی و تجهیز شده است.

همچنین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا علاوه بر همیاری گردان‌های جنگ نوین کلیه یگان‌های نیروی هوایی در پاکسازی و ضد عفونی شهرستان ها، پایش سلامت کلیه کارکنان در درب‌های ورودی و خروجی یگان‌ها بصورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و این اقدامات تا ریشه کن شدن شیوع این ویروس در کشور ادامه خواهد داشت.


پیشرفت در تجهیزات، پیروزی ما در هر عملیاتی را تضمین می کند

دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده

پیشرفت در تجهیزات، پیروزی ما در هر عملیاتی را تضمین می کند

 ارتش جمهوری اسلامی ایران   درباره نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه نظامی اظهار کرد: حوزه فاوا در نیرو‌های مسلح و ارتش از اهمیت بالایی برخوردار است و این اهمیت بالا را در عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس هم دیدیم که اگر ارتباط قطع شود چه مشکلاتی به وجود می‌آید.

او افزود: در سه دهه گذشته فناوری اطلاعات و ارتباطات جهش بزرگی داشته است. در واقع تجهیزات و ارتباطات فعلی با سه دهه گذشته قابل مقایسه نیست. همانطور که شاهد هستیم کوچک ترین اتفاق و اطلاعات در کم ترین زمان ممکن در جهان می‌تواند مخابره شود. این بستر را فناروی ارتباطات فراهم کرده است. در کل باید بدانیم ارتباطات نقشی مهم و حائز اهمیت در نیرو‌های مسلح و عملیات‌ها دارد.


 
ادامه مطلب ...

بومی‌سازی تسلیحات برای حفظ اسرارِ نظامی

امیر سرتیپ دوم علیرضا انگیزه 

بومی‌سازی تسلیحات برای حفظ اسرارِ نظامی

جانشین فرمانده پایگاه هشتم هوایی شهید بابایی اصفهان   با اشاره به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی تاکید کرد: افتخار می کنیم در منطقه پر آشوب غرب آسیا یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه بوده ایم و این را مدیون خون شهدا هستیم.

او ادامه داد: چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و افتخار می کنیم تمامی مراحل بازآماد هواپیما‌های جنگنده و رهگیر از سوی پیشکسوتان و متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی انجام می شود.

ادامه مطلب:بومی‌سازی تسلیحات برای حفظ اسرارِ نظامی  ادامه مطلب ...

تقدیر فرمانده کل ارتش از جهادگران خط مقدم سلامت

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

 فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی با تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و خانواده معظم شهیدان از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار / یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نورا به محضر فرماندهی معظم کل قواوملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می‌کنم.

 

ادامه مطلب ...