عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

دروغ و حقیقت

دروغ و حقیقت

روزی روزگاری
 دروغ به حقیقت گفت:
«میل داری باهم به دریا برویم و شنا کنیم؟»
حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول خورد
آن دو باهم به کنار ساحل رفتند،وقتی به ساحل رسیدند حقیقت لباس هایش را در آوردند
دروغ حیله گر لباس های اورا پوشید و رفت..
از آن روز همیشه حقیقت عریان و زشت است،
اما دروغ در لباس حقیقت با ظاهری آراسته نمایان میشود .

 

تقدیر استاندار مازندران از اقدامات پدافند هوایی ارتش در مبارزه با کرونا

 جلسه شورای تامین استان

 مازندران با حضور احمد حسین زادگان استاندار و اعضای شورای تامین این استان در گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

حسین زادگان پس از این جلسه ضمن بازدید از صنعت و کشت این یکان مسائلی همچون روند تعریض جاده محور پدافند هوایی و احداث سردر و میدان در مقابل یگان و تامین آب شرب یگان را مورد بررسی قرار داد و قول پیگیری داد.

او همچنین ضمن تقدیر از اقدامات پدافند هوایی ارتش در همکاری بسیار خوب در مبارزه و شکست کرونا ، ارتش را پشتوانه‌ای محکم برای مردم و انقلاب دانست.

استاندار مازندران همچنین در ضیافت افطار در کنار سربازان گروه پدافند هوایی بابلسر در تالار دریا این یکان شرکت کرد.

#ارتش


پیام تسلیت فرمانده معظم کل قوا درپی شهادت جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش

  حضرت آیت الله خامنه‌ای 

پیام تسلیت فرمانده معظم کل قوا درپی شهادت جمعی از پرسنل نیروی دریایی ارتش

فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

#ارتش

 

ادامه مطلب ...

پیکر همه شهدای نیروی دریایی پیدا شده است/ تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک

  امیر سرلشکر سید 

پیکر همه شهدای نیروی دریایی پیدا شده است/ تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک

عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهدای ناوچه کنارک عصر امروز در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری و در جمع خبرنگاران گفت: هرکسی که لباس سربازی می‌پوشد دنبال شهادت است. بعضی مانند ما سی سال در کوه و دریا دنبال آن می‌گردند و پیدا نمی‌کنند و بعضی راه صد ساله را یکشنبه می‌روند و دریایی که شهادت در آنجایشان بر شهادت در جا‌های دیگر است شهید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعیین ۴ گروه برای کارشناسی حادثه ناوچه کنارک( ادامه مطلب ...)


زمان معامله سهام عدالت مشخص شد

حدودا در تاریخ ۸

زمان معامله سهام عدالت مشخص شد

 خردادماه امسال بعد از مشخص شدن تعداد واقعی سهامدارانی که روش مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، در اطلاعیه‌ای تاریخ مراجعه افراد به سامانه‌ها برای فروش سهام عدالت اعلام خواهد شد.

بعد از این تاریخ زمان قطعی که خیلی طولانی هم نخواهد بود (شاید حدود ۱۰ روز) امکان خرید و فروش سهام عدالت ایجاد خواهد شد.


پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم

 موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه ناو کنارک پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:


 
ادامه مطلب ...

آماده‌باش یکان‌های ارتش در پی زلزله اخیر تهران

  امیر سرتیپ دوم شاهین 

تقی‌خانی ضمن ابراز امیدواری برای در امان ماندن هموطنان از هر نوع خسارت زلزله امشب تهران، تاکید کرد یکان‌های ارتش در تهران و استان‌های همجوار، آماده کمک‌رسانی هستند.

سرتیپ شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش، پیرو زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری امشب تهران گفت: امیدواریم هیچ خسارت جانی برای مردم شریف‌مان ایجاد نشده باشد.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یگان‌های ارتش در تهران و استان‌های همجوار، آماده کمک‌رسانی هستند و در صورت لزوم و نیاز، همانند همیشه در خدمت مردم خواهند بود.

#ارتش

حضور پرنده‌های بدون سرنشین در مرز‌های کشور

مهدی طلوع وند؛ پهپادها (پرنده هدایت پذیر از دور) یکی از سلاح‌های راهبردی در تمام جهان هستند و به همین دلیل هم توجه طراحان و نیرو‌های نظامی را به خود جلب کردند، به نحوی که تاکنون ۳۲ کشور دست به ساخت آن زدند و بیش از ۲۵۰ نوع پهپاد تولید شده است.

امیر حسن نژاد

پهپاد‌ها با قابلیت‌های فراوان خود در حال حاضر به طور گسترده در زمینه‌های مخابرات، ناوبری جهانی، تحقیقات هواشناسی و جغرافیایی به کار گرفته می‌شوند، اما به جرات می‌توان گفت که بیشترین استفاده از این پرنده‌ها در حوزه نظامی جهت انجام عملیات نظامی یا شناسایی است.ادامه مطلب ...

آمار ابتلا در نیروهای مسلح کشور بسیار کمتر از نیروهای نظامی سایر کشورها بوده است


آمار ابتلا در نیروهای مسلح کشور بسیار کمتر از نیروهای نظامی سایر کشورها بوده استسرهنگ شهروز ناصری رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که صبح امروز سه‌شنبه در اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا یک مقوله جدید بود و نیاز داشت تا ابداعات جدید در سطح نیروی هوایی صورت گیرد. 

رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نهاجا ادامه داد: ما در بحث کرونا متوجه شدیم که به چند تخصص جدید چون تخصص‌های آزمایشگاهی خاص و بیوتکنولوژی نیاز داریم، البته این تخصص‌ها پیش‌تر هم وجود داشت، اما پس از کرونا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: ادامه مطلب ...

#ارتش

ویژگی‌های جالب از شهدای ارتش که تا به حال نشنیده‌اید

در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بزنگاه‌های زیادی وجود دارد که یکی از تاثیرگذارترین آنها هشت سال دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که همه را پای کار آورد، پیر، جوان، زن، مرد، مسیحی، مسلمان، زرتشتی و هر کسی که حس می کرد ایرانی است. در این دفاع مقدس شهیدانی حضور داشتند که بعدها به اسطوره هایی برای فرزندان این خاک تبدیل شدند مثل همت‌ها و باکری‌ها، صیادها و وزوایی‌ها، خرازی‌ها و زین‌الدین‌ها.

ویژگی‌های جالب از شهدای ارتش که تا به حال نشنیده‌اید

در این گزارش به بیان جملاتی تامل برانگیز درباره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازیم.

  بیشتر بخوانید:  ادامه مطلب ...

 


ماهواره‌ای که پیشرفته‌ترین سیستم‌های رهگیری جهان را غافلگیر کرد + فیلم

  پرتاب ماهواره نور آغاز

 استفاده نظامی ایران از فضاست که مهم‌ترین خاصیت آن رسیدن به سطحی کاملا جدید و بی سابقه از اشراف اطلاعاتی بر فضا‌های اختصاصی و مشترک جهانی است.

 ایران در ادامه این مسیر می‌تواند شکل گیری یک تهدید موشکی را همان لحظه آغاز در هر کجای جهان که باشد، رصد کند. این امر توان دفاع موشکی کشور در حراست از آسمان کشور را فضا پایه می‌کند. این چیزی است نظام هشداردهی فضایی خوانده می‌شود و تعداد بسیار اندکی از کشور‌ها در جهان از این قابلیت بهره‌مند هستند.(ادامه مطلب ...)

چه زمانی می‌توانیم سهام عدالت را بفروشیم؟

  امروز سومین روزی است 

آزاد سازی سهام عدالت برای عموم مشمولان این سهام مهیا شده است و این مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir نحوه آزادسازی سهام خود را مشخص کنند.

علاوه بر اینکه این بین مشکلات و سوالات مختلفی توسط مخاطبان مطرح می شود عده زیادی به دنبال زمان و نحوه فروش این دارایی هستند. 

علی آقامحمدی، مدیر گروه مشاوران اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این سوال می گوید: شورای عالی بورس هفته آینده زمان فروش سهام عدالت را تعیین می‌کند،  اکنون ارزش سهام یک میلیون تومانی حدود ۱۵ میلیون تومان است. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با ورود سهام عدالت به بورس همه ساختار‌های این بازار گسترش می‌یابد