عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

برنامه‌هایی در حوزه هوایی داریم که دشمن را شگفت زده خواهد کرد/

امیر حاتمی گفت:‌ در حوزه هوایی نیز به توفیقات زیادی رسیده‌ایم و برنامه‌های دیگری در این حوزه داریم که دشمنان را شگفت زده خواهد کرد.

امیر حاتمی نمایه

  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع با حضور در دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر با اظهار اینکه در کشوری دارای موقعیت راهبردی و گذرگاهی به سر می بریم گفت: واقع شدن در کنار تنگه مهم هرمز، سواحل خلیج فارس، دریای عمان، جزایر مهم خلیج فارس موقعیتی را ایجاد می‌کند که فی نفسه فرصت یا تهدید نیست اما موقعیت چالشی است و می‌تواند تهدید یا فرصت باشد.

وی افزود: اینکه موقعیت جغرافیایی کشور تهدید یا فرصت باشد به ما بستگی دارد و اتفاقاتی در دهه‌ها و قرن اخیر رخ داده که موقعیت را حساس کرده است و توجه قدرت‌های جهانی را بیشتر به این موقعیت جلب کرده است.

#ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم,

پیگیری افزایش حقوق سربازان در بودجه

  سردار موسی کمالی گفت: طبق قانون حقوق 

پیگیری افزایش حقوق سربازان در بودجه

سربازان وظیفه باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد، اما به دلایلی که مهم‌ترین آن عدم تامین اعتبارات است، این امر محقق نشده است.وی با بیان اینکه سال‌هاست که در تلاشیم تا حقوق سربازان نیروهای مسلح افزایش یابد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طی چند سال اخیر کمی این مبلغ افزایش داشته است، اما این رقم با آنچه که در قانون پیش بینی شده فاصله زیادی دارد. 

ادامه مطلب ...

استفاده از تجهیزات بومی، افتخار پدافند هوایی ارتش

 امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از منطقه پدافند هوایی غرب کشور (شهدای سوباشی) بازدید کرد.افتخار پدافند هوایی ارتش؛ استفاده از تجهیزات بومی
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت: افتخار پدافند هوایی استفاده از تجهیزات بومی و نیروی انسانی آموزش دیده در داخل کشور است و امروز در هر نقطه از کشور که بازدید می‌کنیم شاهد حضور سامانه‌های دفاعی بومی هستیم که این عدم وابستگی و خود کفایی باعث ترس دشمنان است.

#ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم,

امنیت کشور در آسمان، دریا و زمین تامین است

 

در آسمان، دریا و زمین کاملا امنیت داریم  در ادامه سلسله پیگیری‌های به عمل آمده توسط مسئولان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت کسری اعتبارات سال ۹۸ و همچنین انتظارات و مشکلات موجود در لایحه سال ۱۳۹۹ ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به دعوت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی صبح  دیروز چهارشنبه در جلسه این کمیسیون حضور یافت.

#ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم,

 

ادامه مطلب ...

طرح گسترش جنگنده‌های آموزشی اف ۴ به پایگاه هوایی چابهار انجام شد

طرح گسترش جنگنده‌های آموزشی اف ۴ به پایگاه هوایی چابهار انجام شد

  امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار، آمادگی عملیاتی، رزم هوایی و طرح گسترش جنگنده‌های آموزشی اف ۴ به این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولین و فرماندهان این نیرو از گردان‌های پروازی، نگهداری هواپیما، آلرت، اورهال میراژ و اف ۴ ازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده با حضور در جمع کارکنان فنی و خلبانان این پایگاه، به صورت چهره به چهره با آن‌ها گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات ایشان قرار گرفت.

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پروژه‌های عمرانی و روند ساخت و تجهیز مرکز دار القرآن این پایگاه از دیگر برنامه‌هایی بود که اجرا شد.

#ارتش_در_محضر_ولایت, ارتش_مردمی_انقلابی, بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم,

خبر خوش امیر حاتمی برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که دغدغه‌ها در حوزه بودجه جاری در سال ۹۹ و حقوق و مزایا توسط دولت به‌طور کامل حل شده و ۲۵ درصد افزایش یافته که ۱۵ درصد مربوط به حقوق و مزایا است.

خبر خوش امیر حاتمی برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان وزارت دفاع

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(سه‌شنبه، 26 آذر) این کمیسیون، گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین این وزارتخانه با هدف بررسی و ارزیابی بودجه حوزه دفاع کشور در بودجه سال 99 برگزار شد. 

ادامه مطلب ...

کشته اعتراضات بنزینی، تروریست داعشی از آب درآمد! + تصاویر

رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه پس از اعتراضات بنزینی آبان ۹۸، خط اعتراضات را منحرف و آن را به اغتشاشات تبدیل کردند. این رسانه‌ها حالا فاز جدیدی از کشته سازی را آغاز کردند که در سلسله گزارش‌هایی به آن‌ها خواهیم پرداخت.

یکی از این شایعات انتشار تصویر فردی به نام «آرش قنبری» به جای کشته‌شدگان این حوادث بود که رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه روی آن مانور خبری گسترده‌ای دادند.

داعشی یا کشته اعتراضات

 

ادامه مطلب ...

امروز امید و انگیزه مردم آماج بمباران رسانه‌ای دشمن است


   امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم پنجمین دوره مشترک رزم مقدماتی آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش طی سخنانی اظهار کرد: دوران معاصر ما پر است از حوادث‌گوناگون که نقطه عطف آن پیروزی انقلاب اسلامی است. تا قبل از انقلاب اسلامی جهان بین شرق و غرب تقسیم شده بود و آن‌ها برای ملت‌ها تصمیم می‌گرفتند.

او افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی و مردم ندای استقلال سر داد و سمبل مبارزه با نظام سلطه در جهان شد. از همان ابتدای انقلاب نظام سلطه هرکاری از دستش بر می‌آمد علیه انقلاب انجام داد، اما امروز انقلاب به درخت تنومند چهل ساله‌ای تبدیل شده است که هیچ طوفانی قادر به مقابله با آن نیست.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ترفند جدید دشمنان ما عملیات روانی با سو استفاده از مشکلات معیشتی ملت است. اگر دیروز اماکن حیاتی هدف بمب و موشک بود امروز امید و انگیزه مردم آماج بمباران رسانه‌ای دشمن است.

موسوی خاطر نشان کرد: امروز هر کس کاری کند که به امید مردم لطمه بزند به نفع دشمن کار کرده است. امروز این انگیزه و تلاش‌های مومنانه شما نماد امید و بی‌هراسی است.

انتهای پیام/

یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور بازداشت شد

یکی از عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور بازداشت شد

 به نقل از فارس، یک منبع آگاه از شناسایی و دستگیری عوامل شبکه نفوذ امنیتی-اقتصادی پس از ورود به کشور خبر داد و اظهار داشت: ج.ع با همکاری دیگر مرتبطین خود از طریق تاسیس شرکت‌های پوششی و سازمان یافته اقدام به پولشویی، جعل سند و نفوذ در بدنه دولتی و حاکمیتی می‌کرده است. 

او افزود: برخی از مرتبطین فرد مذکور که از حامیان جریان فتنه ۸۸ بودند، بواسطه ارتباط با برخی سفارتخانه‌های خارجی پروژه نفوذ امنیتی-اقتصادی را هدایت می‌کردند.

این منبع مطلع با اشاره به ارتباط این عناصر نفوذی با سرپل های سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گفت: بزودی جزییات بیشتری از عملکردهای ضدامنیتی این شبکه نفوذ به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

انتهای پیام/

وزارت اطلاعات ، #ارتش ، سپاه

فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است

 فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین دوره همایش فرمانده مدیریت جهادی در این نیرو گفت: فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است.

فرهنگ مدیریت جهادی در نیروی زمینی ارتش پایه گذاری شده است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری مدیریت جهادی را متعاقب تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در گام دوم انقلاب خواند و گفت: نیروی زمینی ارتش در این حوزه پیش قدم است، ما تعهدی در تسری فرهنگ ولایت مداری داریم و تمام برنامه‌ها را در راستای صراط مستقیم و، ولی فقیه انجام می‌دهیم.

وی در ادامه به شاخصه‌های مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: مدیر جهادی به مدیری گفته می‌شود که شبانه روز نشناخته و در همه لحظه‌ها کار را برای رضا خدا انجام بدهد و مجاهد فی سبیل لله باشد و تمام برنامه هاو فعالیت‌های خود را برای پیش برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

#ارتش_در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش، 


ورزشکارانِ دارای روحیه سلحشوری، الگوی خوبی برای جوانان هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ورزشکارانِ خوش اخلاق و دارای روحیه سلحشوری، الگوی خوبی برای جوانان هستند.

 امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سرگرد مهدی حسین پور عضو تیم ملی سبک کیوکوشین کاراته ایران تقدیر کرد.

حسین‌پور از پرسنل نیروی هوایی ارتش است که توانست به همراه تیم ملی ایران در مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین مدال طلا و عنوان فنی‌ترین ورزشکار مسابقات را کسب کند.

#ارتش_در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش، 


مراسم نکوداشت جانباز ۷۰ درصد میبدی ‌برگزار می‌شود + تصاویر

آیین نکوداشت حاج حسین خسروخاور به همت خبرگزاری تسنیم با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در شهر میبد برگزار می‌شود.

مراسم نکوداشت جانباز 70 درصد میبدی ‌برگزار می‌شود + تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین نکوداشت جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی، حاج حسین خسروخاور به همت خبرگزاری تسنیم و در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار می‌شود. 

ادامه مطلب ...

اذعان اندیشکده صهیونیستی به قدرت پهپادی ایران

به نقل از اسرائیل دیفنس، ایران با رونمایی از دو پهپاد دریاپایه

 ابزار جدید خود را برای مقابله با تهدیدات منطقه‌ای آمریکا به رخ کشید و نشان داد تا چه اندازه در حوزه عملیاتی و دفاعی از استراتژی‌های جدیدی برخوردار است.

این نشریه همچنین در ادامه اذعان به توانمندی‌های ایران در حوزه دفاعی، اعلام کرد که این قدرت پهپادی حتی می‌تواند تا حوزه دریای مدیترانه کشیده شود.

بیشتر بخوانید:اذعان اندیشکده صهیونیستی به قدرت پهپادی ایران

#ارتش_در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش، 


پشت‌پرده سفر رایگان نوجوانان عراقی به آمریکا! + فیلم


پشت‌پرده سفر مجانی نوجوانان عراقی به آمریکا! + فیلمطرح مشکوکی که سفارتخانه آمریکا در بغداد به تازگی با عنوان «ساخت رهبران آینده عراق» از سرگرفته به اعتقاد بسیاری از صاحب نظران و رسانه‌های عراقی، بخشی از پروژه تهاجم فرهنگی ایالات متحده باهدف انحراف قشر جوان و نوجوان عراق از ارزش‌های اصیل فرهنگی و دینی است.

بیشتر بخوانید:پشت‌پرده سفر رایگان نوجوانان عراقی به آمریکا! + فیلم

 

سلامت ریه ها با گیاهان خانگی

مطالعات نشان داده حضور گیاهان در خانه استرس و اضطراب افراد را کاهش داده

و احساس آرامش را تقویت می‌کند.

تصویر سلامت ریه ها با گیاهان خانگی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نگهداری از گیاهان خانگی علاوه بر این‌که بر طراوت و زیبایی خانه ما می‌افزاید، برای سلامت شش‌ها نیز مفید است و فواید زیست‌شناختی و روانشناختی زیاد دیگری نیز برای سلامت ما به همراه دارد.

این موارد تعدادی از نتایج سلامت نگهداری از گیاهان خانگی است:

افزایش شادی: مطالعات نشان داده حضور گیاهان در خانه استرس و اضطراب افراد را کاهش داده و احساس آرامش را تقویت می‌کند. به این معنا که باعث بهبود خلق و خو و عزت نفس شده و احساس خوشبینی و کنترل رفتار را در ما افزایش می‌دهد. وجود گیاهان خانگی همچنین افسردگی را کاهش داده و به طور کلی احساس بهتری در ما ایجاد می‌کند. 

ادامه مطلب ...

خوداتکایی در حوزه تجهیزات از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است


سیاری  امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش  در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس که دوشنبه  برگزار شد، در جمع خبرنگاران، خوداتکایی در زمینه تجهیزات را از مهمترین دستاوردهای انقلاب در حوزه دفاعی دانست و ادامه داد: از ابتدای انقلاب تمام تلاش‌ها چه در حوزه نیروی انسانی و چه در حوزه تجهیزات در این راستا بوده است که روی پای خود بایستیم.

امیر دریادار سیاری گفت: با توجه به اینکه ما بدنبال ارتقای توان بازدارندگی کشور هستیم و باید توان دفاعی را بالا ببریم، یکی از مولفه هایی که در ارتقای توان دفاعی کشور اثر دارد نیروی انسانی است.

بیشتربخوانید:خوداتکایی در حوزه تجهیزات

#ارتش_در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش، 


کسر خدمت سربازان دارای فرزند چگونه است؟

 

کسر خدمت سربازان دارای فرزند چگونه است؟برخی از سربازان خدمت وظیفه دارای فرزند، درباره امکان دریافت کسری خدمت سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، به ازای هر فرزند، ۳ ماه کسر خدمت شامل سربازان می‌شود که می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

تلاش عربستان برای بهبود روابط با ایران پس از حملات به آرامکو


 روزنامه وال استریت ژورنال از تلاش عربستان سعودی برای ایجاد روابط مجدد با ایران خبر داد.

بر این اساس، پس از آنکه مقامات سعودی به این نتیجه رسیدند آمریکا و دیگر کشور‌های غربی از این کشور در مقابل ایران به میزان کافی حمایت نخواهند کرد، می‌کوشند روابط خود با تهران را از سر بگیرند.

این تلاش‌ها پس از حملات به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان رخ داد که در نهایت منجر به قطعی موقت بیش از نیمی از صادرات نفت ریاض به بازار جهانی شد. برخلاف آنکه کشور‌های غربی و آمریکا ایران را عامل و مقصر این حمله معرفی کردند، هیچ گونه اقدامی برای تقابل با ایران در این باره انجام ندادند.

یک مقام ارشد سعودی که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: حمله به تاسیسات آرامکو در ۱۴ سپتامبر، عامل اصلی در تغییر معاملات بازی در منطقه بود.

بیشتر بخوانید: تلاش عربستان برای بهبود روابط با ایران پس از حملات به آرامکو


پشت پرده‌هایی از کیک‌های آلوده به دارو

ماجرای وجود قرص در دلِ کیک‌ها و خوراکی‌ها 

توزیع قرص در تیتاپ و بیسکوئیت صحت دارد

 کم کم از حالت یک شایعه خارج شده و رنگ و بوی تهدید و اضطراب به خود گرفته است؛ چند روزی است که فیلم‌ها و عکس‌های مربوط به خوراکی‌های حاوی قرص‌های عجیب به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود و تایید و تکذیب‌های عجیب مسئولین مختلف بر بازار داغ گمانه زنی ها دامن می‌زند و هر روز شاهد انتشار تصاویر جدیدی به دست شهروندانی از استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستیم.

بیشتر بخوانید:از ردپای نفوذ در کارخانه ها تا احتمال قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور


دشمن قادر به نفوذ در حوزه دریایی ایران نیست

.

دشمن قادر به نفوذ در حوزه دریایی ایران نیست/ در تولید ناوشکن دست برتر منطقه هستیم  امیر دریادار امیر رستگاری روز چهارشنبه در هفتمین جشنواره مالک اشتر سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع که با حضور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد به پیشرفت‌های این سازمان در تولید دستاورد‌های دریایی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: پیشرفت یک کشور در حوزه تولیدات دریایی نشاندهنده پیشرفت یک کشور در حوزه‌های علمی متخلف است؛ چرا که محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند "ناو" باید پیشرفته، به روز و متناسب با استاندارد‌های بین‌المللی باشد.

بیشتربخوانید:در تولید ناوشکن دست برتر منطقه هستیم

#ارتش_در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش،