عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

برج ساز مشهور تهرانی قاچاقچی مواد مخدر از آب درآمد!

آقای «د» بسازبفروش مشهور که درآمد مناسبی هم داشت، به دلیل طمع پول زیادتر به قاچاق مواد مخدر شیشه روی آورد .

برج ساز مشهور تهرانی به اعدام محکوم شد

خانمی در مقابل قاضی گل آور رئیس شعبه ۲۶۴ مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم بسازبفروش مشهوری بود و درآمد مناسبی داشت به طمع کار کمتر و پول زیادتر به قاچاق موادمخدرروی آورد و در اولین قاچاقش از وی حدود ۱۵ کیلوگرم شیشه کشف شد که بهاعدام محکوم شده است.

اکنون هفت سال از زندانی شدنش می‌گذرد و من دیگر تحمل سختی‌های زندگی را ندارم و درخواست طلاق دارم و می‌خواهم مسئولیت دو فرزندم را نیز به خانواده همسرم واگذار کنم.

این خانم در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: هم خانواده خودم و هم خانواده همسرم از من خواسته اند که صبر کنم، ولی دیگر طاقتم سرآمده و نمی‌توانم ادامه دهم چرا که همسرم پیش از زندانی شدن تمام اموال و املاکش را به نام خانواده خودش کرده است و من به پرستار فرزندان با حقوق ماهیانه بسیار کم تبدیل شده ام.

قاضی گل آور پس از شنیدن درخواست زن و بررسی مستنداتش پرونده را به داوری ارجاع داد.

منبع: فردا

ماجرای ارتباط نوه رئیسی با ژن‌های خوب سازمان تامین اجتماعی!+عکس

آمدنیوز در حالی مدعی شد نوه ابراهیم رئیسی در تامین اجتماعی مدیر است که بزرگ‌ترین نوه وی، کم‌تر از ۵ سال دارد.

کانال تلگرامی آمدنیوز چند روز پیش لیستی را منتشر کرد و مدعی شد لیست آقازاده‌ها و #ژنهای_خوب شستا، بزرگترین هلدینگ اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و وابسته به وزارت کار است.

شایعه‌ای دیگر برای تخریب تولیت آستان قدس/ بزرگ‌ترین نوه حجت‌الاسلام رئیسی تنها ۵ سال دارد

در همین رابطه یکی از اعضای خانواده حجت‌الاسلام رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره این شایعه گفت: این موضوع صحت ندارد و بزرگترین نوه حجت‌الاسلام رئیسی حسین نام دارد که هنوز ۵ سالش هم نشده است.

در میان اسامی منتشر شده توسط آمد نیوز نام فاطمه ساده حسین آباد به عنوان نوه حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان مقدس رضوی عنوان شده است.

انتهای پیام/

دولت ترامپ تلاش داشته که ارتش آمریکا را وادار به حمله نظامی به ایران کند

؛سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای 

فرماندهان ارتش آمریکا جلوی اقدام نظامی علیه ایران را گرفتند/ باید آماده باشیم

مسلح صبح امروز (یکشنبه، 31 تیر) در جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردم‌محور بوده است و مردم همواره پای کار انقلاب ایستادند و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براساس قانون اساسی، جمهوریت نظام در کنار اسلامیت نظام از هم تفکیک ناپذیر هستند، جنگ به‌عنوان بزرگترین اتفاقی که در چهل سال گذشته اتفاق افتاده است، حادثه‌ای چشم‌گیر بود و اگر مردم نبودند و به آن وارد نمی‌شدند، با حمایت‌هایی که استکبار از صدام می‌کرد، حتما جنگ به شکست منجر می‌شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بهترین کاری که در زمان جنگ انجام شدند، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی بود که بخش زیادی از بدنه رزمی ما را تشکیل می‌دادند. 

ادامه مطلب ...

مراقبت از نفس خود

یا ایها الذین امنوا علیکم انفسکم  ...105 مائده


ای کسانی که ایمان آورده اید، بر شما باد مراقبت از نفس خودتان...


یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلوی اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:
دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود، درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می شود، دعوت می کنیم!

در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکی از همکارانشان ناراحت می شدند، اما پس از مدتی ، کنجکاو می شدند که بدانند کسی که مانع پیشرفت آن ها در اداره می شده که بوده است.

این کنجکاوی ، تقریباً تمام کارمندان را ساعت ۱۰ به سالن اجتماعات کشاند.رفته رفته که جمعیت زیاد می شد، هیجان هم بالا رفت. همه پیش خود فکر می کردند:این فرد چه کسی بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود؟به هرحال خوب شد که مرد!
کارمندان در صفی قرار گرفتند و یکی یکی از نزدیک تابوت رفتند و وقتی به درون تابوت نگاه می کردند ناگهان خشکششان می زد و زبانشان بند می آمد.
آینه ای درون تابوت قرار داده شده بود و هر کس به درون تابوت نگاه می کرد، تصویر خود را می دید. نوشته ای نیز بدین مضمون در کنار آینه بود:

«تنها یک نفر وجود دارد که می تواند مانع رشد شما شود و او هم کسی نیست جز خود شما. شما تنها کسی هستید که می توانید زندگی تان را متحول کنید.شما تنها کسی هستید که می توانید بر روی شادی ها، تصورات و وموفقیت هایتان اثر گذار باشید.شما تنها کسی هستید که می توانید به خودتان کمک کنید.»
زندگی شما وقتی که رئیستان، دوستانتان، والدینتان، شریک زندگی تان یا محل کارتان تغییر می کند، دستخوش تغییر نمی شود.
زندگی شما تنها فقط وقتی تغییر می کند که شما تغییر کنید، باورهای محدود کننده خود را کنار بگذارید و باور کنید که شما تنها کسی هستید که مسوول زندگی خودتان می باشید.
مهم ترین رابطه ای که در زندگی می توانید داشته باشید، رابطه با خودتان است.
خودتان امتحان کنید. مواظب خودتان باشید. از مشکلات، غیر ممکن و چیزهای از دست داده نهراسید. خودتان و واقعیت های زندگی خودتان را بسازید.
دنیا مثل آینه است.

پیشنهاد اغواکننده قطری ها به ستاره پرسپولیس

داستان جدایی وحید امیری از پرسپولیس 

این روزها جدی تر شده و شرکت نکردن این بازیکن در جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس شائبه جدایی اش از جمع سرخپوشان پایتخت را تقویت کرد.

در همین ارتباط روزنامه های قطری از پیشنهاد تیم الریان قطر به امیری خبر دادند. روزنامه الوطن نوشت: باشگاه الریان پیشنهاد خود را به صورت رسمی با پرسپولیس مطرح کرده است.

روزنامه العرب نیز مدعی شده است پیشنهاد الریان به امیری اغواکننده است و مسئولان باشگاه قطری منتظر پاسخ این بازیکن ملی پوش هستند.

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 وب‌سایت مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی «‌CSIS» با انتتشار تصاویر اینفوگرافی موشکهای روسیه نوشت مسکو بزرگترین زرادخانه

بزرگترین زرادخانه موشکی جهان در کدام کشور است؟+ اینفوگرافی

 موشکی جهان را در اختیار دارد.

این وب‌سایت تحلیلی با اشاره به اینکه روسیه کنونی وارث زرادخانه عظیم موشکی اتحاد جماهیر شوروی سابق است نوشت:‌ مسکو همچنان بزرگترین قدرت در توسعه انواع موشکها در جهان است و نیروهای راهبردی راکتی روسیه اصلی‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده استراتژی نظامی مسکو هستند.

نویسنده این گزارش در ادامه با انتشار تصویر اینفوگرافی انواع موشکهای بالستیک و کروز روسیه و همچنین بیان مشخصات فنی آنها افزود: برنامه نوسازی گسترده روسیه همچنان ادامه دارد و تاکنون انواع مختلف موشکهای بالستیک و کروز با قابلیتهای خیره‌کننده در این کشور ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه در زمینه تولید موشکهای کروز نقطه‌زن و هدایت‌شونده هم پیشرفتهای چشمگیری داشته است نوشت:‌ مسکو در حال حاضر بزرگترین زرادخانه موشکی جهان را در اختیار دارد.

انفجار مهیب در شهرک صنعتى خمین/ آخرین آمار مصدومان و فوتی‌ها

مجتبی خالدى سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد:

 امروز ساعت ١٣:١٥ در اثر انفجار در کارخانه تصفیه روغن شهرک صنعتی خمین اتفاق افتاد و بر اثر این حادثه ۲ نفر  فوت شدند.

خالدی افزود: در این حادثه مخزن یک کارخانه تولید فرآورده های نفتی منفجر شد و بر اعلام شرکت برق این آتش سوزی در نزدیکی پست برق خمین اتفاق افتاده و از به همین دلیل حریق بسیار خطرناک است و احتمال وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.

وی ادامه داد: بهرام رنجبری 30 ساله از کارکنان شرکت به به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک، ابراهیم عزیزی 39 ساله، احمد یار محمدی 40 ساله و علی اکبر هاشمی 49 ساله از آتش نشانان به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین اعزام شدند.

دلیل سقوط "هواپیمای ATR تهران-یاسوج" اعلام شد/ "اشتباهات مکرر و متعدد خلبان" عامل اصلى سانحه+ جزئیات

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری 

با اعلام دلیل سقوط هواپیمای ATR گفت: اشتباهات مکرر و متعدد خلبان هواپیماى عامل اصلى سانحه پرواز تهران-یاسوج بوده است.

حسن رضایی‌فر مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تقرب و اقدام به فرود در یاسوج در هوای بد به دلیل سقف پایین ابر برخلاف دستورالعمل شرکت، کاهش ارتفاع غیرمجاز از کمترین ارتفاع ایمنی مسیر پروازی W۱۴۴، مدیریت نامناسب در کابین خلبان CRM، رعایت نکردن رویه جبران واماندگی و stall هواپیما و  اجرا نشدن چک لیست‌ها در زمان تقرب از جمله دلایل این سانحه بوده است. 

ادامه مطلب ...

حمله نیروهای یمنی به تجمعات نظامیان سعودی در نجران

 به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های

 مردمی یمن تجمعات نظامیان سعودی و مزدوران آنان در بلندی های علیب و پایگاه الشبکه در نجران عربستان را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/


واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸

 علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»


بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.» 
ادامه مطلب ...

کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش 

کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد

جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 27 تیرماه گفت: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک آغاز شد.

وی افزود:این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، با زیر بنای پانزده هزار و ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هزینه ساخت این بیمارستان که در مدت دو سال و نیم ساخته می‌شود، ۷۰۰ میلیارد ریال است.

خانزادی گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، سی تی اسکن، رادیولوژی، ام آر آی، فیزیوتراپی، دیالیز، اکسیژن درمانی، سی سی یو، داروخانه و آی سی یو است.

انتهای پیام/

طومار جریمه‌های میلیونی به خاطر پیامک‌هایی که دریافت نمی‌شوند

سردار مهماندار گفت: ضروری است که رانندگان برای دریافت پیامک تخلفات رانندگی شماره تلفن خود را به روز اعلام کنند.

سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: چند ماهی است بحث جریمه و اعمال قانون خودرو‌های فاقد معاینه فنی و همچنین خودرو‌هایی که در سن فرسودگی قرار گرفته اند، به وسیله دوربین‌های مکانیزه مطرح است که طبیعی است باید این جرائم از طریق پیامک به مالکان این گونه خودرو‌ها اعلام شود. 

ادامه مطلب ...

تصویب قانون نژادپرستانه «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان رژیم 

تصویب قانون نژادپرستانه در کنست رژیم صهیونیستی/ فلسطینیان سرزمینی ندارند!

صهیونیستی (کنست) بامداد امروز پنجشنبه لایحه نژادپرستانه«کشور یهود» را تصویب کرد که به موجب آن، حق تعیین سرنوشت در سرزمین‌های اشغالی تنها متعلق به یهودیان است.

این قانون تبعیض‌آمیز، ضمن محروم کردن مردم فلسطین از حقوق شهروندی‌شان، سراسر سرزمین فلسطین را نیز صرفا متعلق به صهیونیست‌ها می‌داند. در واقع، این قانون برای اولین بار، فلسطین اشغالی را به عنوان «میهن مردم یهود» معرفی می‌کند.

همچنین بر اساس این قانون جنجالی، از این پس تنها زبان رسمی در سرزمین‌های اشغالی «زبان عبری» است و زبان عربی به جز استفاده در برخی شرایط استثنایی، از جایگاه زبان رسمی حذف می‌شود. 

ادامه مطلب ...

شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق و فیلم آنلاین به دلیل نشر اکاذیب

سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد

شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق به دلیل نشر اکاذیب

 که موکلش به دلیل نشر اکاذیب ، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.

روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج ، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز ، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء آنها بود.

ﺣﺞِّ ﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ!

ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺑﻪ ﺣﺞ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ‌ﺍﯼ ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺖ:

 ﺍﺯ ﺷﺸﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﺣﺎﺟﯽ ﮐﺴﯽ ﺣﺎﺟﯽ ﻧﯿﺴﺖ ، ﻣﮕﺮ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﻮﻓّﻖ ، ﮐﻔﺸﮕﺮﯼ ﺩﺭ ﺩﻣﺸﻖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺣﺞ ﻧﯿﺎﻣﺪ. 

ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻪ ﺩﻣﺸﻖ ﺭﻓﺖ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﻮﻓّﻖ ﺭﺍ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﭘﺎﺭﻩ‌ﺩﻭﺯﯼ ‏(ﭘﯿﻨﻪ‌ﺩﻭﺯﯼ ، ﺗﻌﻤﯿﺮ ﻭ ﻭﺻﻠﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻔﺶ‌ﻫﺎﯼ ﺧﺮﺍﺏ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ‏) می‌‌کند . 
ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﭼﻪ ﮐﺮﺩه اﯼ؟ ﺑﺎ ﺍﯾﻨ ﮑﻪ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﺑﻪ ﺣﺞ ﻧﺮﻓﺘه ای،  ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﻫﻤﻪ‌ی ﺣﺠّﺎﺝ ﻓﻘﻂ ﺣﺞّ ﺗﻮ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ؟!

ﮔﻔﺖ: ﺳﯽ ﺳﺎﻝ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﻣﺮﺍ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺣﺞ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﻩ‌ﺩﻭﺯﯼ ﺳﯿﺼﺪ ﺩﺭﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻋﺰﻡ ﺣﺞ ﮐﺮﺩﻡ . عیالم ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺑﻮﺩ . ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ‌ی ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﻮﯼ ﻃﻌﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺁﻣﺪ . ﻣﺮﺍ ﮔﻔﺖ : ﺑﺮﻭ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ‌ﺍﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻃﻌﺎﻡ ﺑﺴﺘﺎﻥ . ﻣﻦ ﺭﻓﺘﻢ . 

ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺪﺍﻥ ﮐﻪ ﻫﻔﺖ ﺷﺒﺎﻧﻪ‌ﺭﻭﺯ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻃﻔﺎﻝ ﻣﻦ ﻫﯿﭻ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﺮﯼ ﻣﺮﺩﻩ ﺩﯾﺪﻡ . ﭘﺎﺭﻩ‌ﺍﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﻃﻌﺎﻡ ﺳﺎﺧﺘﻢ . ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺣﻼﻝ ﻧﺒﺎﺷﺪ . 

ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺑﺸﻨﯿﺪﻡ، ﺁﺗﺸﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻥِ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩ . ﺁﻥ ﺳﯿﺼﺪ ﺩﺭهم ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﺑﺪﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻔﻘﻪ‌ی ﺍﻃﻔﺎﻝ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺣﺞِّ ﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ.

 عطّار نیشابوری
 ﺗﺬﮐﺮة‌ ﺍﻻﻭﻟﯿﺎء 

تصاویری از ولادمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه در موقعیت‌های غیر رسمی


تصاویری از ولادمیر پوتین،رئیس 

رئیس جمهور روسیه

جمهور روسیه را در موقعیت‌های غیر رسمی مشاهده می کنید.

عکس هایی از ولادمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه را در موقعیت‌های غیر رسمی تماشا می کنید.

 
ادامه مطلب ...

آیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

آیا روسیه غیر قابل اعتماد است؟ برقراری روابط استراتژیک 

آیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

با این کشور درست است یا غلط؟ اینکه، «آمریکا و اروپا در برجام بدعهدی کردند، پس قابل اعتماد نیستند لذا باید به سمت روسیه، هند، چین یا مثلا اندونزی و به طور کلی کشورهای همسایه برویم،» به معنای این است که، «شعار نه شرقی و نه غربی» را زیر پا گذاشته‌ایم؟ علت علاقه غیر عادی جناح خاص به غرب با وجود تجربه تلخ «برجام» و اثبات قطعی «بدعهدی» آنها چیست؟

اینکه می‌گویند، هر کشوری به غرب نزدیک شد، پیشرفت کرد و هر کشوری به شرق نزدیک شد پسرفت، چقدر درست است؟ اصلا آیا چرخش به سمت کشورهایی غیر از آن ۵ کشور بدعهد غربی یعنی، چرخش به شرق؟ در این یادداشت، تلاش می‌کنیم تا حد امکان، پاسخ‌های منطقی برای این سؤال‌ها بیابیم.

بیشتر بخوانیدآیا به روسیه می‌توان اعتماد کرد؟

شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا

 مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای
شلمچه لبریز از عطر دل انگیز شهدا
 مسلح گفت: پیکر مطهر 75 شهید دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر 8 تفحص شده ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه از دروازه شملچه به میهن اسلامی باز می گردد.
سردار باقر زاده افزود: پیکرها برای وداع به بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل خواهند شد.

اقشار مختلف مردم برای استقبال از فرزندان شهید میهن در مرز شلمچه منتظر ایستاده اند. 

قانون فیفا در مورد شرایط اعلام قهرمان سوپر جام

طبق قانون، سازمان لیگ تا زمانیکه استقلال در زمین حاضر نشود، نمی تواند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کند.

///ویژه تاپ صبح //

 درحالیکه با توجه به نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتظار می رفت فوتبال کشورمان تا حدی رنگ آرامش به خود ببیند و تا پیش از آغاز لیگ برتر شاهد جنجال خاصی در این رشته نباشد اما از فردای دیدار با پرتغال حواشی عجیبی و غریبی در فوتبال ایران دیده شد.

بیشتر بخوانید:قانون فیفا در مورد شرایط اعلام قهرمان سوپر جام

اگر جار و جنجال ها و جنگ رسانه ای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ را کنار بگذاریم، دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس یکی از مهم ترین اتفاق ماه های اخیر فوتبال ایران بوده است. دیداری که از حدود ۳ ماه پیش قرار بود ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا طرفداران ۲ تیم در روزهای داغ تابستان ۹۷ شاهد یک دربی مهیج خارج از رقابت های لیگ برتر باشند اما مخالفت وینفرد شفر و مسئولان باشگاه استقلال با برگزاری بازی در چنین تاریخی، زمینه را برای ایجاد یک حاشیه بسیار بزرگ فراهم کرد.

دستگیری تروریست‌های داعش در جنوب غرب کشور

وزیر اطلاعات از دستگیری اعضای تیم تروریستی داعش خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در زنجان گفت: تیم ۴نفره ای با محوریت فردی که برادرش در سوریه در گروه داعش به هلاکت رسیده بود قصد تشکیل گروهی در ایران داشتند تا به داعش بپیوندند که این گروه روز گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و نقشه شومشان نقش برآب شد.

علوی افزود: این تیم قصد خرابکاری در برخی مناطق را داشتند که این عملیات با ورود به موقع سربازان گمنام به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید:حکم اعدام تروریست های داعشی حمله کننده به مجلس اجرا شد