عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

درهم کوبیدن پایگاه نظامی امریکا+تشیع باشکوه سردارسلیمانی"یوم الله"است

حضورعاشقانه میلیونی درتشیع سردارسلیمانی +درهم کوبیدن پایگاه نظامی امریکا   «یوم الله" است

حضرت آیت الله خامنه‌ای (رهبر معظم انقلاب اسلامی) در نمازجمعه،۲۷ دی ۱۳۹۸: حضور معجزه‌گون ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش و نیز پاسخ کوبنده سپاه در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد را دو یوم‌الله هستند.

دستور خداوند به حضرت موسی(ع) مبنی بر یادآوری ایام‌الله به مردم را نشان‌دهنده اهمیت و کارکرد مهم آن برای هدایت افراد صبّار و شکور یعنی اهل صبر و استقامت و شکرگزاری هستند.

 ادامه مطلب ...


ارسال مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی مناطق سیل زده

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر اوامر مقام معظم رهبری " حفظه الله تعالی" از همان روز نخست تیپ‌های ۱۸۸، ۲۸۸، ۳۸۸، گروه رزمی مهندسی، شبکه بهداشت و درمان و هوانیروز با حضوری پرتوان و باقدرت در منطقه حضور یافتند.

مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی از مهمترین نیازمندی‌های مردم سیل زده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آشپزخانه‌های سیار را در منطقه مستقر کردیم گفت: با توجه به اینکه منازل مسکونی مردم منطقه دچار سیل شدند، در حال حاضر نیاز مردم مواد غذایی است، با استقرار آشپزخانه سیار روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ پورس غذای گرم طبخ و در روستا‌های حادثه دیده پخش می‌شود.

 
ادامه مطلب ...

نیروی دریایی برای کاهش آلام سیل زدگانِ جنوب شرق کشور پا در رکاب است

امیر دریادار دوم کوروش محرابی 

نیروی دریایی برای کاهش آلام سیل زدگان پا در رکاب است

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی برای کاهش آلام سیل زدگان پا در رکاب است تا بتوانیم آلام هموطنان سیل زده را به حداقل برسانیم.

او ادامه داد:  در روز اول سیلاب با تشکیل ستاد بحران، ۶ تیم ضربتی امداد و نجات را تشکیل دادیم. در ۲ بخش گابریک و جگین هموطنانی که در روستاهای حاجی آباد و کروچی در محاصره آب بودند را نجات دادیم.


 
ادامه مطلب ...

کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق در مرز‌های غربی کشور

امیر کیومرث حیدری از کشف ۲ محموله اسلحه

کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق در مرز‌های غربی کشور

 قاچاق در مرز‌های غربی کشور خبر داد و گفت: این محموله‌ها شامل اقلامی است که در ترور‌های خیابانی کاربرد دارد و با توجه به توطئه دشمن برای گسترش اغتشاشات در کشور، قاچاقچیان با همین هدف به دنبال انتقال این محموله به داخل کشور بودند.

او با اشاره به اینکه اقلام کشف شده شامل ۸۶ قبضه کلت ۹ میلیمتری، هزار و ۴۵۰ عدد فشنگ کالیبر ریز و ۲۸ قبضه کلاشینکف است، افزود: در پی بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، یگان‌های مختلف ارتش در بالاترین درجه آمادگی قرار دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش در تمام مرز‌های جغرافیایی کشور آماده پاسخگویی سریع به هر گونه تهدید دشمن است.

انتهای پیام/

نیروی زمینی-در_محضر_ولایت #ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_یاش، 


هدف اصلی ارتش تامین امنیت مردم است/

امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش امروز (پنج شنبه) درباره فعالیت‌های ارتش در امدادرسانی به

هدف اصلی ارتش تامین امنیت مردم است/ ارسال اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان از سوی نیروی هوایی ارتش

 مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، گفت: الویت و هدف اصلی ارتش تامین امنیت مردم است، اما هر گاه نیاز بوده برای کمک و امداد رسانی به مردم در صحنه حضور داشته است. بر این اساس در واقعه سیل سیستان و بلوچستان، ارتش پس از بررسی اولیه مناطقی که درگیر سیل شده بودند، کمک رسانی خود را آغاز کرد.

 

ادامه مطلب ...

اقتدار ایران هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه را درهم شکست

بامداد روز چهارشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده صادق خود که خیل خروشان ملت ایران بر آن اصرار داشتند را عملی کرد. درست در همان لحظات بامدادی که تروریست‌های آمریکایی، سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و جمعی دیگر از هم‌رزمان شهید ایشان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، موشک‌های بالستیک و قدرتمند ایرانی دو پایگاه اساسی آمریکا در عراق را موشک‌باران کردند. بمباران این دو پایگاه، هرچند بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب تنها حکم یک سیلی محکم را به آمریکایی‌ها داشت و فقط بخشی از اقدامات انتقام‌جویانه ایران و محور مقاومت علیه اقدام بزدلانه تروریست‌های آمریکایی بوده، اما بهرحال این ضرب شصت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در ابتدا باید اهمیت پایگاه عین‌الاسد را بررسی کنیم.

////سیلی محکم ایران علیه تروریست‌های آمریکایی نواخته شد/ خروج فوری نظامیان آمریکایی، مطالبه اصلی هسته‌های مقاومت

اهمیت پایگاه عین‌الاسد(   ادامه مطلب ...

 ترور سردار سلیمانی ، سیلی محکم ایران ، ناتوانی نظامی آمریکا#ارتش

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود


آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آنها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشورها در آن سال‌ها، شهرت یافت.

انتهای پیام/

منبع: میثاق نیوز

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است

 امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان با بیان اینکه ما باید همواره در برابر دشمنان آماده باشیم، گفت: با توجه به حوزه تهدیدات فرامنطقه‌ای، نیروی هوایی نیز باید همچون سایر نیرو‌ها در ارتش و نیرو‌های مسلح همواره آماده باشد تا در زمان مواجهه با دشمن، بتوانیم پاسخگوی هر سطحی از تهدیدات باشیم.

نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با جنگ الکترونیک است

او تجهیزات جنگال (جنگ الکترونیک) را از مهمترین سامانه‌های اثرگذار در توان رزم برشمرد و افزود: نیروی هوایی در این حوزه به دستاورد‌های مهمی دست یافته است و مردم مطمئن باشند که در این رابطه توان بازدارندگی قابل توجهی در سطح نیرو وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا همچنین در خصوص الزامات آموزشی در نیروی هوایی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در حوزه فناوری و تجهیزات و همچنین گستردگی حوزه تهدیدات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در این رابطه از دروس و اساتید به‌روز و توانمند استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/


امدادرسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان کنارک

 کمک‌های مردمی کارکنان گروه پدافند هوایی کنارک شامل بسته‌های غذایی، آب آشامیدنی و غذای گرم با هماهنگی ستاد بحران شهرستان کنارک و نیکشهر دربین مردم سیل زده توزیع شد.

امدادرسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان کنارک

سرهنگ سعید غفوریان فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک ضمن اعلام این خبر افزود: گروه پدافند هوایی چابهار با به کارگیری تجهیزات خودرویی سنگین این یگان همچنان در حال امداد رسانی به سیل زدگان و هموطنان آسیب دیده است.

او ادامه داد: برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا و دستور فرمانده کل آجا ما تا رفع کامل بحران و تا اخرین لحظه در کنار مردم شریف شهرکنارک هستیم و تا جایی که بتوانیم به امدادرسانی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/


برچسب‌ها: اخبار روزارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش

چشمان آمریکا در عین الاسد کور شد

 پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل در مطلبی نوشت: لحظاتی پس از شروع حمله انتقام جویانه موشک‌های

 ایرانی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، سربازان آمریکایی در وسط بیابان ارتباط خود را با پهپاد‌ها که همان چشمان قدرتمند و گران‌قیمت ارتش آمریکا در آسمان هستند، از دست دادند.

در این مطلب آمده است: حین حمله موشکی ایران در ساعت ۱:۳۵ بامداد (به وقت محلی) ۸ ژانویه، ارتش آمریکا به منظور نظارت بر پایگاه‌هایی که نیرو‌های ائتلاف مستقر شده بودند، هفت دستگاه هواپیمای بدون سرنشین [پهپاد] را در آسمان عراق به پرواز درآورد.

#ارتش -نیروهای مسلح-موشک-  ادامه مطلب ...

راز‌های پشت پرده سقوط هواپیمای اوکراینی و فیلم مشکوک نیویورک‌تایمز

 خبرگزاری اسپوتنیک 

گزارش تحلیلی اسپوتنیک درباره فیلم نیوریورک تایمز و علت سقوط هواپیمای اوکراینی

در گزارشی به بررسی فیلم ۱۹ ثانیه‌ای که پس از سقوط هواپیمای اوکراینی از سوی نیویورک تایمز منتشر شد، پرداخت.

در گزارش خبرگزاری اسپوتنیک آمده است: فیلم ۱۹ ثانیه‌ای که هفته پیش از سوی نیویورک تایمز منتشر شد و در آن لحظه اصابت یک موشک ایرانی به یک هواپیمای مسافربری را نشان می‌دهد، شک و شبهه‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است. این پرسش‌ها در خصوص برنامه‌ریزی شده بودن زمان و شرایط دقیق ضبط لحظاتی است که هواپیما مورد اصابت قرار می‌گیرد.

این روزنامه در تاریخ ۹ ژانویه (پنجشنبه هفته پیش) و یک روز پس از آنکه هواپیمای مسافربری اوکراین نزدیک تهران ساقط شده بود، این داستان را برجسته کرد و نوشت: ویدئویی که نشان می‌دهد هواپیمای اوکراینی بر فراز ایران مورد اصابت قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...


برچسب‌ها: اخبار روزسقوط هواپیمای اوکراینیسامانه پدافندی ایرانجنگ الکترونیک آمریکا
سقوط هواپیما

منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شد

  قرارگاه ثارالله تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز ایران می‌رساند در پی انتشار تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری تهران-کیف در فضای مجازی، قرارگاه ثارالله تهران منتشرکننده تصاویر اصابت موشک به هواپیمای مسافربری شناسایی شدجهت بررسی و مشخص شدن علل و عوامل دخیل در حادثه، مذکور اقدام به شناسایی و در اختیار گرفتن فرد منتشر کننده فیلم مذکور نموده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: نتایج بررسی‌های صورت گرفته متعاقباً در اختیار ملت شریف ایران قرار می‌گیرد.

ردپای مرموز عملیات سایبری تروریستی آمریکا در اشتباه پدافندی

 حادثه غم انگیز و تاسف بار سقوط یک هواپیمای اوکراینی در سحرگاه روز چهارشنبه هفته گذشته را شاید بتوان یکی از تلخ‌ترین حوادث سال‌های اخیر کشورمان دانست که دل‌های مردم را غصه‌دار کرد و جمعی از هموطنان را به کام مرگ کشاند.ردپای مرموز جنگ الکترونیک آمریکا در اشتباه بزرگ پدافندی را رها نکنید/ شناسایی در کوران Suter یا شلیک در Fog of War + تصاویر

بعد از بروز این حادثه تاسف بار، نیرو‌های مسلح و دیگر بخش‌های مسئول در کشورمان وارد بحث تحقیق و تفحص پیرامون این موضوع شده و در نهایت در صبح روز شنبه، ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در خصوص این حادثه داد و در کمال تاسف مشخص شد که شلیک غیرعمد از سامانه پدافند هوایی تور ام ۱ سپاه موجب سقوط این هواپیما شده است.

نگین انگشتریِ نیروی دریایی ارتشِ ایران در اقیانو‌س‌ها

روز نیروی دریایی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود، چرا که ماکت ناوشکن فوق پیشرفته تریماران در قالب پروژه نگین رونمایی و قرار شد به زودی وارد سازمان رزم نیروی دریایی ارتش شود.

دست برتر ایران با تولید شناور تریماران/ توانایی که در کمتر از یک دهه محقق شد + تصاویر

بیشتربخوانید:  


برچسب‌ها: اخبار روزاینجاارتش_مردمی_انقلابیمقتدرشناورهای بومی

انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی

انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی

ان بی سی نیوز در گزارشی به بررسی جزئیات بیشتر درباره چگونگی  ترور سردار قاسم سلیمانی،  فرمانده سابق سپاه قدس ایران پرداخت.

پایگاه اینترنتی ان بی سی نیوز گزارش داد آمریکایی‌ها منتظر او بودند. عناصر سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) با استفاده از اطلاعات مخبر‌هایی در فرودگاه دمشق، دقیقا می‌دانستند چه زمانی هواپیمای حامل سردار سلیمانی به سمت بغداد پرواز می‌کند. اطلاعات دریافتی از اسرائیل نیز، به تایید این جزئیات کمک کرد.

بیشتربخوانید:انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی


برچسب‌ها: اخبار روزشهادت سردار سلیمانیسردار سلیمانیانتقام سخت

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پی مشخص شدن علت سقوط هواپیمای اوکراینی سخنرانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در صحبت‌های خود گفت: بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیمای اوکراینی آرزوی مرگ کردم. اکنون هر تصمیمی مسئولان بگیرند مطیع اجرای آن هستیم.

سردار حاجی زاده: تمام مسئولیت این کار را می‌پذیریم

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلم


دستور رهبر انقلاب در پی سقوط هواپیمای اوکراین

به گزارش خبرگزاری میثاق نیوز، در پی اطلاع از نتایج تحقیقات ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار، ستاد کل نیرو‌های مسلح را مأمور پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیر‌های احتمالی در این حادثه و مراقبت برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با اطلاع از نتایج تحقیقات ستاد کل درباره‌ی حادثه‌ی هواپیمای مسافربری اوکراینی و اثبات دخالت خطای انسانی در آن، مصیبت درگذشت جان‌باختگان این حادثه‌ی اندوهبار برای اینجانب بسیار سنگین‌تر شد. لازم میدانم اولاً به خانواده‌های معظم این عزیزان بار دیگر همدردی عمیق و تسلیت صمیمانه‌ی خود را ابراز کنم و از خداوند متعال برای آنان بردباری و آرامش روحی و قلبی تمنا نمایم. ثانیاً به ستاد کل نیرو‌های مسلح مؤکداً درباره‌ی پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیر‌های احتمالی در این حادثه‌ی دردناک سفارش کنم. ثالثاً مراقبت و پیگیری‌های لازم برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای را از مدیران و مقامات ذی‌ربط مطالبه نمایم.
پروردگار عزیز و کریم به درگذشتگان لطف و رحمت و به داغداران صبر و اجر عنایت فرماید.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۱ دی ۱۳۹۸

انتهای پیام/

منبع : میثاق نیوز

پادشاه عمان فوت کرد

به گزارش خبرگزاری میثاق نیوز، تلویزیون رسمی عمان از فوت سلطان قابوس، پادشاه این کشور خبر داد. 

سلطان قابوس که نزدیک به ۵۰ سال بر عمان حکفرمایی کرده بود، در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

دولت عمان به همین دلیل، ۳ روز عزای عمومی در کشور اعلام و امروز (شنبه) را تعطیل رسمی اعلام کرده و پرچم این کشور به مدت ۴۰ روز به حالت نیمه برافراشته در می‌آید.

 

ادامه مطلب ...

سردار حاجی زاده : با شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراین آرزوی مرگ کردم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری میثاق نیوز، پیرو اعلام ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر نقش خطای انسانی در مورد هدف قرارگرفتن هواپیمای اوکراینی، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه با مردم سخن گفت.

 

ادامه مطلب ...

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح درباره سقوط هواپیمای اوکراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میثاق نیوز، ستادکل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین در کشورمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی.

 

ادامه مطلب ...