عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

دعای دل صاف

حتما بخونید و لذت ببرید :


مردی با پدرش در سفر بود که پدرش در حین مسافرت از دنیا رفت . 

از چوپانی در آن حوالی پرسید: 
چه کسی بر مرده های شما نماز می خواند؟
چوپان گفت: ما شخص خاصی برای این کار نداریم. خودم نماز آن ها را می خوانم. 
مرد گفت : خوب لطف کن، نماز پدر مرا هم بخون .
چوپان مقابل جنازه ایستاد و چند زمزمه ای کرد و گفت: نمازش تمام شد!
مرد که تعجب کرده بود،گفت: این چه نمازی بود؟؟
چوپان گفت: بهتر از این بلد نبودم!
مرد از روی ناچاری پدر را دفن کرد و رفت .
شب هنگام ، در عالم رویا پدرش را دید که روزگار خوب و خوشی دارد.
از پدر پرسید: چه شد که این گونه راحت و آسوده ای ؟
پدرش گفت: هر چه دارم از دعای آن چوپان دارم.
مرد فردای ان روز به سراغ چوپان رفت و از او خواست تا بگوید در کنار جنازه پدرش چه کرده و چه دعایی خوانده ؟
چوپان گفت : وقتی کنار جنازه آمدم ارتباطی میان من و خداوند بر قرار شد.
با خدا گفتم: خدایا، اگر این مرد امشب مهمان من بود، یه گوسفند برایش زمین می زدم؛ حالا این مرد امشب مهمان توست، ببینم تو با او چگونه رفتار می کنی ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 07:55 http://bia2tanz6.mihanblog.com/

عالی بود

ممنون و سپاس

دنیا یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 09:33 http://www.donyaa56.mihanblog.com

سلام دوست گرامی
سپاس از حضورت
وبلاگ شما هم‌جالبه و خواندنی
از آشناییتون خوشبختم

سلام
ممنون و سپاس از شما

محمدرضا یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 07:14 http://bitterthancoffee.blogsky.com

خیلی تاثیر گذار بود

ممنون و سپاس
بازهم به ما سر بزنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.