عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

جزئیات جدید درباره حذف ۴ صفر از پول ملی/ هر یک تومان ۱۰۰ریال می‌شود

رییس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی درباره جزئیات لایحه حذف ۴ صفر پول ملی گفت: باتوجه به عرف چند ده سال گذشته بین مردم پیشنهاد شده هر ده‌هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل یکصدریال جدید باشد.

جزئیات جدید درباره حذف 4 صفر از پول ملی/ هر یک تومان 100 ریال می شود

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: امروز 16 دی ماه 97 به‌دعوت فراکسیون ولایی مجلس در جمع نمایندگان محترم عضو فراکسیون حاضر شدم. قبلاً جلساتی با فراکسیون‌های امید و مستقلین نیز داشتم.در جلسه امروز سیاست‌های پولی و ارزی کشور را تشریح [کردم] و به سؤالات نمایندگان محترم به‌تفصیل پاسخ دادم.در این جلسه برنامه‌های بانک مرکزی برای ایجاد ثبات در بازار ارز و حرکت تعادلی نرخ ارز و نیز کنترل شتاب تورم را تشریح کردم و توضیح دادم که با شروع کانال‌های جدید مالی کشورهایی که مجوز واردات نفت گرفته‌اند، روند تأمین ارز ازطریق سامانه نیما طی چند روز اخیر افزایش چشمگیری پیدا کرده است.طی جلساتی که با مسئولین محترم اتاق بازرگانی و صادرکنندگان محترم داشتیم عرضه ارز صادرکنندگان در صرافی‌ها و نیز سامانه نیما بسط خواهد یافت. این خبر را هم اعلام کردم که لایحه حذف 4صفر پول ملی را به دولت ارائه کرده‌ام و با توجه به عرف چند ده سال گذشته بین مردم پیشنهاد شده هر ده‌هزار ریال فعلی معادل یک تومان و هر تومان معادل یکصدریال جدید باشد.

امیدوارم با تصویب دولت و تأیید مجلس محترم اقدامات اجرایی آن را آغاز کنیم.

www.tasnimnews.com

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 22 دی 1397 ساعت 06:11 http://yaraneimameasr.blogfa.com/

صبح زمستانی تان بخیر

در پناه الله

[نیشخند]

سلام و درود
ممنون همچنین صبح زمستانی شما هم بخیر

مهرانه جمعه 21 دی 1397 ساعت 19:29 http://dosekemohabat.blogfa.com

میلاد بانوی صبر و ولایتمداری بر دوستان مبارک باد [گل]

از آقای شیخ حسین سامرایی که اهل منبر در عراق بودند، نقل شده است: در آن ایامی که در سامرا مشرف بودم، روز جمعه طرف عصر در سرداب مقدس رفتم دیدم غیر از من کسی نیست و من حال و توجهی پیدا کرده و متوسل به حضرت ولی عصر(عج) شدم در آن حال صدایی از پشت سر شنیدم که به فارسی فرمود: "به شیعیان و دوستان ما بگوییدخدا را قسم دهند به حق عمه ام زینب که فرج مرا نزدیک گرداند.
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله

سلام ودرود
ولادت حضرت زینب و روز پرستار هم بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

زهرا جمعه 21 دی 1397 ساعت 06:39 http://yaraneimameasr.blogfa.com/

درانتظارخورشید شب شکن
درانتظارتوسوختم
درانتظارتوساختم
درانتظارتوباختم

درانتظارتوباختم صبروقراررا
درانتظارتوسوختم صبروشکیب را
درانتظارتوساختم دردل ویرانه قلبم خانه امید را
ای امیددل این عاشق خسته توکجای که کنم من سرو

به فدایت
سروجانم به فدایت ای گل نرگس
توکجای گل نرگس
توکجای گل نرگس که جهان پرشده ازظلم وجفا
توکجای که رسی به فریاددل اینهمه عاشق خسته از
جوروجفا

غم دوری وهجران تواتش زده برجان وتنم ای گل نرگس
جان وتن من به فدای انهمه مجدو شکوه کرمت ای
گل نرگس
اوازه مجدو شکوه وکرمت گربدمد برصورخود
اسرافیل

عاشقانت همه جان برکف وسرمست شوند وز
نوای خوش نغمه داودی توای گل نرگس
نغمه داودی تو فریاد نجات بشراست از
ظلم وجهالت

ای ریسمان الهی توکجای که بشرچنگ زند
برتوخودرابرهاند ازپس این چاه ظلالت
شب ظلمت شده مسطولی نیست خورشیدی
براین محفل تار

خورشیدشب شکن صبح امید توکجای
که شوی خورشید دل اینهمه عاشق خسته از
این شب تار
شب تارهجران وفراغت صبح وصال می شود اخر
دل این شاعرشیدا با دیدن روی چون ماه
نگارش شاد می شوداخر

شب مستی وشیدایست من مست وخرابم
درعشق توای گل
عشقت شده ارامیه جان این من شیدا
درهستی ومستی ای گل نرگس
ای ماه پیامبر. ای قائم عالم. ای مهدی موعود
نور خداوند


اصغرصمدی

[گل][گل]

خیلی زیبا بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.