عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

پیش‌بینی باران و رعدوبرق در ۱۲ استان/هشدار سیلابی‌شدن مناطق کوهستانی

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران و رعدوبرق در ۱۲ استان کشور طی سه روز آینده نسبت به سیلابی‌شدن مناطق کوهستانی هشدار داد.



    پیش بینی باران و رعدوبرق در 12 استان/هشدار سیلابی شدن مناطق کوهستانی

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل رگبار و رعدوبرق به‌همراه وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده که در مناطق کوهستانی می‌تواند باعث ایجاد سیلاب هم شود.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در استان‌ اردبیل و استان‌های سواحل شمالی کشور، گیلان، گلستان، مازندران، شمال تهران و سمنان رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.  

وی با بیان این‌که برای روز یکشنبه پیش‌بینی رگبار باران برای خراسان شمالی شده است، تصریح کرد:‌ از فردا به‌دلیل تغییر جهت باد و تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر کاهش نسبی دما برای استان‌های شمالی پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم از بعدازظهر امروز و فردا روی ارتفاعات جنوبی استان سیستان و بلوچستان و کرمان، شمال استان هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در استان فارس رگبار و رعدوبرق روی دهد.

نقشینه بیان کرد: طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور وزش باد شدیدتر شده و باعث ایجاد گردوغبار می‌شود.

به‌گفته وی، تهران در سه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری با وزش باد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظرات 1 + ارسال نظر
نادیا یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 12:58 http://brokenheart-mh.blogfa.com

رودخونه ها هرگز به عقب برنمیگردن.
مثل رودخونه زندگى کن.
گذشته رو فراموش کن و روى آینده ات تمرکز کن
#کانال‌نسیم‌زندگیS

بسیار عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.