عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

غرور

 غرور!

 

مارادونا مدتی به خاطر افسردگی پس از ترک اعتیاد در بیمارستان بستری بود. وقتی مرخص شد، حرف قشنگی زد. او تعریف می کرد:

اون جا دیوانه های زیادی بودند. یکی می گفت من چه گوارا هستم. همه باور می کردن،یکی می گفت من گاندی ام، همه قبول می کردن، ولی وقتی من گفتم مارادونا هستم ،همه خندیدن و گفتن هیچ کس مارادونا نمیشه...

اون جا بود که من خجالت کشیدم که چه بر سر خودم آوردم...در این دنیا غرور دمار از روزگار آدم در میاره و دقیقا گرفتار چیزی میشی که فکر می کنی هرگز در دامش نخواهی افتاد...

مراقب خودتان باشید. برگ ها همیشه زمانی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند...


نظرات 5 + ارسال نظر
احسن احمدی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 23:12 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام وب سایت معلولیت محدودیت نیست (شعرهای شاعری توانمند) با یک مطلب با عنوان اعضام احسن احمدی به مسابقات کشوری آپ شدتشریف بیارید

با سلام و درود حتما خدمت میرسم

احسن احمدی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 23:10 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام غرور بدترین چیز هست وبی شک آدم واز پادر میاره

سلام
بله همینطوره

mahnaz شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 15:45

سلام ....امان از غرور

سلام

نادیا شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 15:40 http://brokenheart-mh.blogfa.com

همانطور که داشتن یک پیانو
شما را به یک پیانیست تبدیل نمی کند ،

خواندن هزاران جمله موفقیت هم،
شما را به یک انسان موفق ت
بدیل نمی کند...

"زمان" اندک است، عمل کن...

لایک
بله واقعا وقت خیلی کم هست

engineer جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 19:58

کنار چای ، قند می‌گذارند و دلچسب میشود.

هر کس مثل چای با تو تلخی کرد تو با او مثل قند ، شیرین باش!

بسیار زیبا بود
بله حتما
عکس های پیاده روی نیمه شعبانت خیلی قشنگ بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.