عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

هیچ کس کامل نیست!!!

روزی دوستی از #ملانصرالدین پرسید: ملا، آیا تا به حال به فکر ازدواج افتادی ؟

ملا در جوابش گفت : بله، زمانی که جوان بودم ،به فکر ازدواج افتادم...
دوستش دوباره پرسید: خب، چی شد ؟
ملا جواب داد: بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم، در آنجا با دختری آشنا شدم که بسیار زیبا بود، ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود !!!
به شیراز رفتم: دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا، ولی من او را هم نخواستم، چون زیبا نبود...

ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و خیلی دانا و خردمند و تیزهوش بود. ولی با او هم ازدواج نکردم ...!

دوستش کنجاوانه پرسید: دیگه چرا ؟
ملا گفت: این بار او مرا نخواست،
او خودش هم به دنبال چیزی می گشت، که من می گشتم !!!

هیچ کس کامل نیست!!!

نظرات 1 + ارسال نظر

من ِ شیعه چه کرده ام با دل مولا !! چه کرده ام برای ظهور مولا؟؟
اصلا کجای لشکرم؟؟

با سلام و صلوات خداقوت با احترام دعوتید به قرائت متن با موضوع رمز ظهور امام زمان عج توام با مشاهده کلیپ کم حجم و تاثیر گذار ، مهدی یاور ِ منتظر حتما این کلیپ را مشاهده نمایید. منتظر نظرات همیشه ارزشمند و پربار مهدویتان هستیم . بسم الله...


file:///C:/Documents%20and%20Settings/PC/Desktop/New%20Folder%20(2)/10531436723111980131.jpg

سلام و درود
با تشکر از شما دوست بزرگوار حتما خدمت میرسیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.