عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

با خدا همه چیز ممکن است!

من آموخته ام :

ساده ترین راه برای شاد بودن،
دست کشیدن از گلایه است...

من آموخته ام :
تشویق یک آموزگار خوب،
می تواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند...

من آموخته ام :
افراد خوش بین نسبت به افراد بدبین٬
عمر طولانی تری دارند...

من آموخته ام :
نفرت مانند اسید،
ظرفی را که در آن قرار دارد ، از بین می برد...

من آموخته ام :
بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد،
فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد...

من آموخته ام :
اگر می خواهم خوشحال باشم،
باید سعی کنم دل دیگران را شاد کنم...

من آموخته ام :
اگر دو جمله «خسته ام» و «احساس خوبی ندارم» را از زندگی حذف کنم، بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می شوند...



من آموخته ام :
وقتی مثبت فکر می کنم ،
شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر می پرورانم...

و سرانجام این که من آموخته ام :
«با خدا همه چیز ممکن است...»

نظرات 7 + ارسال نظر
احسن احمدی شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 20:00 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام وب سایت معلولیت محدودیت نیست (شعرهای شاعری توانمند) با یک شعر با عنوان رسوایم من چون پای حرف دلم هنوزماندم آپ شدتشریف بیارید

سلام
ضمن تشکر از بازدیدتون حتما خدمت میرسم

احسن احمدی شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 19:59 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام جملات زیبای بودمرسی

سلام
ممنون و سپاس

engineer شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 10:09

لبخند ِخُدا
درنفس ِصبح عیان است
بگذارخُدا دست به قلبت بگذارد
امروزبرایش
پُرِلبخنـدوامیداست
هر کس که خودش رابه خُدایش بسپارد.
سلام روزتون بخیروپُرازلبخند

سلام و درود
روز شماه بخیر و همراه با سلامتی و شادکامی

mahnaz شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 08:05

سلام.....چه اموخته های قشنگی

سلام
ممنون و سپاس

امیرالمومنین علی(علیه السلام) فرمودند: هر فردی که چشم خود را آزاد بگذارد و به هر چیزی نگاه کند، حزن و اندوهش زیاد می شود. و بسا نهال هوسی که از نیم نگاهی کاشته می شود.


با سلام و صلوات خداقوت. با پنجمین گام از طـرحهای خودسازی در راستای زمینه سازی ظهور حضرت در خدمتیم و منتظر حضور همیشه بزرگوارانه و نظرات پربار شما همسنگر ارجمند هستیم و باالله التوفیق

------------------------------------------------

http://s9.picofile.com/file/8293859376/35026498890086865141.jpg

سلام ودرود
حتما خدمت میرسیم

engineer جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 14:35

مهدی جان

پشت دیوار بلند زندگی مانده ایم

چشم انتظار یک خبر

یک"انا المهدی"بگو

یا بن الحسن

تا فرو ریزد حصار غصه ها

بسیار عالی

بهاره جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 12:55 http://http://baranbhare88.blogfa.com/

خیلی خوشگل بود داداش

سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.