عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

مطالب طنز و خنده دار

 جوک های بامزه زن و شوهری

شوهر گفت: دوستت دارم

زن گفت: منم دوستت دارم

شوهر گفت: ثابت کن، داد بزن تا همه دنیا بفهمند که دوستم داری...

زن در گوشش آهسته زمزمه کرد: دوستت دارم.

شوهر گفت: چرا داد نمیزنى چرا نجوا میکنى!!!

زن گفت: چون تو تمام دنیای منى...

 و اینگونه بود که مرد گول خورد و یک سرویس طلا رفت تو پاچش!

دمه عیده گفتم یه چیزی یاد بگیری

 

  

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری



با شوهرم بحثم شد 

قهر کرد رفت خونه بغلی که

خونه مامانشه 

منم نه گذاشتم ، نه ور داشتم

نت رو خاموش کردم 

به همین برکت 

با یه دسته گل برگشت

والا این دیگه سوسول بازیه

از قدیم قهر مال خانمها بوده

لطف کنن آقایون و داداشام

محدوده رو رعایت کنن

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری

 غضنفر به اتاق رئیسش رفت و گفت: آقای رئیس من برای ازدواج دو روز مرخصی

می خوام.

.

.

رئیس گفت : شما که یه هفته تعطیلی داشتین چرا ازدواج نکردین؟

غضنفر گفت : آخه نمی خواستم تعطیلاتم رو خراب کنم !!!

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری

 زن باس :

.

.

کله صبح آقاشونو به زور از رختخواب 

بکشه بیرون ، 

ببره دست و صورتشو بشوره ،

بیارتش تو آشپز خونه 

بعد بهش بگه:

عشقم ظرفای دیشب هنوز مونده ،

اول اینا رو بشور بعد برو سرکار..

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری

ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻣﺠﺮﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﻦ...!!!!!!

 . 

 .

150 ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﺗﻮﻥ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ

ﻫﻢ ﺭﺩ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺗﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻭ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ...

‏ ( ﮔﻞ ﻭ ﺷﯾﺮﯾﻨﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻪ‏)

فقط بالاغیرتأ رد کنیدا شر نشه ...

هر کی خواست بیاد pv

داداش اینو کپی نکنین کاسبیمون خراب میشه...

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری


ﻣﺮﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﺬﮐﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ

ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯﻋﻤﺮﺵ ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺯﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﺵ

 ﻧﯿﻢ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﭘﯿﭽﺎﻧﺪﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﺯﻥ ﻣﯿﮑﻨﺪ!

سلامتیشون صلوات.....

وقتی ادم از خاک خلق شده 

حق بدین !!

نمیشه انتظار داشت که کرم نداشته باشه !!! 

بفرستید برا شوهراتون 

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری


"موقعیت سخت برای یکی از همسران"

میگوید؛ من وهمسرم با هم بگومگو کردیم؛ از دست شوهرم ناراحت شدم و با سرعت ازاتاق خارج شدم.لباسم را از پشت گرفت و مانع خروجم شد

در

حالیکه من اندوهگین وناراحت بودم ودر حالیکه غرولندکنان میگفتم؛ از من دور شو؛ بخدا نمیخام حرفاتو گوش بدم؛ ولم کن بخدا نمی نشینم؛ ازمن دورشو؛ قصدنکن منوراضی کنی؛ من ناراحتم..

مایل نیستم صداتو بشنوم..حتی یک کلمه..خواهش میکنم..

و

هنگامیکه سرم را به عقب برگرداندم..دیدم پیراهنم به درب(دستگیره ) گیر کرده و شوهرم در مکان خود نشسته..و از خنده روده بر شده..!

 

جوک های بامزه زن و شوهری, جوک زن و شوهری

مخصوص آقایان متأهل :

.

.

یکبار فیلم عروسیتو برعکس نگاه کن،خیلی بهت حال میده

.

.

.

یه شام مفصل میخورید،بزن و برقص.

زنت حلقه و طلاهاشو در میاره میده بهت،از ماشین پیاده میشه،میره خونه باباش.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بهاره شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 23:37 http://baranbhare88.blogfa.com/

خخخخخخخخخ خدایی دستگیره در رو قبول دارم من همیشه لباسم بهش گیر میکنه به نظرم این در اتاقم عاشقم شده

احسن احمدی شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 21:16 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام وب سایت معلولیت محدودیت نیست (شعرهای شاعری توانمند) با یک شعر با عنوان دوست من قلم چرابامن قهرکردی آپ شدتشریف بیارید

سلام
با تشکر از حضور گرم تون
حتما

استیونس شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 08:27

http://iamagain.blogfa.com/
پری مهربونا.

سلام دوست عزیز وبلاگ نویس.
استیونس کراسکیان هستم. اقلیت ارمنی مسیحی گریگوری متولد و ساکن تهران.
مذکر44سالمه . شاعرونویسنده تجربی صاحب کتب متعدد و کارشناسی ارشد علامه طباطبایی.
پروفایل کامل و مفصلم روی وبلاگم هست.
وبم شخصی است و بیشتربه توصیف خصوصیات اخلاقی عالی دوست مسلمانم سپیده اختصاص داره بعضاهم مطالب شخصی خودم را می نویسم.
خوشحال می شم به وب منم بیایی و نظرات خودت را بنویسی.
من بی اجازه مطابق عادت سالها قبلم که وبلاگ نویس بوده ام خودت و وب زیبایت را جزولینک دوستانم قرار می دهم.
خوسحال می شم منم در ردیف دوستان وبلاگ نویست قراربگیرم.
منتظرتما.
موفق باشی همیشه[لبخند]

سلام و درود
با تشکر از حضور گرمتون قبلا لینک شدید
و خیلی خوشحالیم که با شما تبادل لینک داشته باشیم

mahnaz شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 07:46

سلام صبح زیباتو ن بخیر

سلام صبح زیبای شما هم بخیر

احسن احمدی جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 23:47 http://www.ahsan-ahmadi.ir

سلام مرسی ازجملات زیباوخنده دارتون

سلام

ممنون و متشکر از شما برادر عزیز

mahnaz جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 08:55

سلام خیلی باحال بود مخصوصا دستگیره وانسان از خاکهعاقا منم از خاکم منتها خیلی فکر کنم خاکم خراب بوده خخخخخخ

سلام
با تشکر از شما
نه فکر نکنم خاک تون خراب باشه این فرمایش نکنید شما از گل اید

نادیا پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 01:24 http://brokenheart-mh.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.