عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

طنز

وصیتنامه قُلی:

من ازشب اول قبر میترسم منو شب دوم خاک کنید

به جای کافور حشره کش بزنید تامورچه ها منو نخورند

یه کفن دست دوم تنم کنید تافکر کنند ازمن سوال کردند

به یارانه هام دست نزنید برمیگردم

 

 

روز قیامت به علت بار گناهانم گفتم خودم محترمانه برم                             جهنم که...

 یکی از ملائکه داد زد هووووووووووی کجاااااا؟

 گفتم جهنم!

 گفت اهل کجایی ؟

  گفتم ایران

 گفت خاک توسرت بیا برو بهشت فکر میکردی تا حالا کجا بودی             بدبخت ! به اندازه کافی مجازات شدی

 


جدیدا تو اسمسا سلام رو فقط یه “س” مینویسن !
تا چند سال دیگه اسمس خالی میفرستن خودمون باید بفهمین  منظورشون چیه …

 

 برگرفته از وبلاگ (( محض خنده ))

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 19:45 http://ltahlil.blogsky.com

انشاالله که اون دختر هرچه زود تر شفا پیدا کنند

سلام
با تشکر از شما لطف کردید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.