عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور17-07-96

خبرگزاری فارس: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور


قیمت دلار دولتی به بالاترین رقم تاریخ رسید؛ عضو جاسوس تیم هسته‌ای با ۲سرویس بیگانه                            ارتباط داشت؛ هشدار سردار؛ خوش‌رقصی بن سلمان برای فرار از بحران و پرسپولیس در انتظار                         شوکی دیگر؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های امروز کشورند.:  

 

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیـــــــــــــــــــــــــام

نظرات 2 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 14:33 http://Www.ehsasii.blogfa.com

سایه ام را بتکانید ، تکانم ندهیــــــد
لا اقل کوچه ی بن بست نشانم ندهید

مدتی هست به هر بیت خودم می لرزم
از گسل های تنم هی هیجانم ندهید...

بگذارید دلــــــم یک شبه فرسوده شود
مژده ی تلخترین فصل خزانــــــم ندهید

به خودم زل زده ام مثل کبوتــــــر انگار
زاده ی استرسم ، هی فــورانم ندهید

بال در من نزند عشق، چه کاری بکند ؟
بهتر آنست که هی نیش به جانم نزنید


#جابر_ترمک

ممنون و سپاس
بسیار زیبا بود

بهمن دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 07:56 http://bia2tanz6.mihanblog.com/

شکفتی چون گل و پژمردی از من

خزانم دیدی و آزردی از من

بد آوردی وگرنه با چنین ناز

اگر دل داشتم می بردی از من!

رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن:
اول : پیدا کردن شباهت ها
دوم : احترام گذاشتن به تفاوت ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.