عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

۳ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال جهان معرفی شدند

در لیست اولیه مورد نظر فیفا ۲۴ بازیکن حضور داشتند که یکی از آن‌ها روز دوشنبه، اول آبان ماه ۹۶ به‌عنوان بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

امروز فدراسیون جهانی فوتبال از لیست ۳ نفره و نهایی انتخاب بهترین بازیکن جهان رونمایی کرد که کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار از سوی فیفا به عنوان سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان (THE BEST) در سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شدند.

 ۳ نامزد بهترین بازیکن سال جهان معرفی شدند


برچسب‌ها: اخبار روزفدراسیون جهانی فوتبالفوتبال اروپابهترین بازیکن سال جهانفیفا 
نظرات 6 + ارسال نظر
غزل از گیلان یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 14:53

آب و هوای اینجا خعلی گرمه :(
فقط عصرا یه خورده خنک میشه :) ...

دیگه یوایش یواش خنک و سرد میشه

بهاره یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 09:26

یه سوال داداش جان تو طرفدار کدوم یکی از این سه تایی

سلام آجی جان
تو میتونی 10 تا سوال بپرسی
قبلا ها طرف دار کریستیانو رونالدو بودم ولی خیلی وقته که دیگه بازیها را نمیرسم نگاه کنم

غزل از گیلان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 23:25

نمیدونم والا! دلیل خاصی ندارم...
ولی دلم گرفته.. :(
هههق هق هق!

نگران نباش بالاخره روزهای سخت و دلگیر تمام میشه وروزهای خوب جایگزین میشوند
توی اون آب و هوای پاک و خوب شمال نباید بگی دلم گرفته

غزل از گیلان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 22:53

کلا دلم همینجوری گرفته... :(
از یه طرفم برای کنکور...برای خیلی چیزا :( هق هق!
الهی که همیشه شاد باشید و دلتون نگیره داداش جان! :)

همینجوری که دل نباید بگیره
باید ی مشکلی باشه
حالا چرا گریه میکنی

غزل از گیلان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 19:07

واییی من دارم دیوونه میشم...کنکور انسانی سخته :(
دلم گرفته...

تو هنوز امروز اولین روزه که رفتی پیش دانشگاهی میگی سخته
انسانی سخت نیست حفظ کردنی با کمی دقت میتوانی حفظ کنی
برای چه دلت گرفته آجی کوچلویم

غزل از گیلان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 19:03

آره واقعا بهترینن
شما طرفدار کدومشون هستی؟؟

قبلا ها طرف دار کریستیانو رونالدو بودم ولی خیلی وقته که دیگه بازیها را نمیرسم نگاه کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.