عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

عید قربان

نتیجه تصویری برای عید قربان

نظرات 6 + ارسال نظر
غزل از گیلان شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 23:54

سلام به شما..
ببخشید متاسفم من وب ندارم شرررمنده..
ممنون از محبتتون.

سلام
خواهش می کنم . دشمنتون شرمنده باشه .

مهساسلطانیان. جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 16:48 http://khane8tom.blogsky.com

من هم به شما و خانواده محترم عید را تبریک عرض میکنم..منتظرتان هستیم..مانا باشید بدرود

با تشکر از شما

مهسا جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 16:27 http://mahsamizani.blogfa.com

خیلی ممنون بابت حضورتون
عیدتونم مبارک

با تشکر و سپاس

غزل از گیلان جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 14:39

خیلی سپاس از شما مدیر محترم..
همچنین منم براتون آرزوی شادی و موفقیت روزافزون دارم

خواهش می کنم
باتشکر از بازدید و حضور گرمتون
اگر وب دارید آدرس بدید ه تبادل لینک داشته باشیم

غزل جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 14:39 http://ghazaaaal.blogfa.com/

سلام آقا نجف
تشکر
عید قربان بر شما و خونوادتون هم مبارک:)

سلام و درود بر غزل خانم
ممون و متشکر بابت بازدید وحضور گرمتون

غزل از گیلان جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 13:57

آرزومندم غمهایت قربانی شادی هایت شود...
عید قربان مبارک
سلاااامممم...عیدتووون مبااارک
بهترینها رو براتون آرزو میکنم

سلام ممنون ازلطف تون
عیدشما هم مبارک باد
برای شما آرزوی سلامتی وموفقیت وهمچنین شادکامی داریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.