عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

میان حزب‌الله لبنان و گروه تروریستی داعش، پیکر شهید محسن حججی مبادله می‌شود.

  بر اساس توافق جرود

حزب‌الله لبنان پیکر "شهید حججی" را از داعش تحویل می‌گیرد

سوریه/ گزارش شهیدحججی/6


 

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود.

بر اساس گزارش المیادین، عملیات تحویل اسیران مقاومت لبنان و دو شهید آن و همچنین پیکر شهید حججی پس از رسیدن اتوبوس‌های افراد مسلح وابسته به داعش به تدمر صورت خواهد گرفت.

بر اساس توافق جرود، اتوبوس‌های حامل افراد مسلح وابسته به داعش از غرب سوریه در قلمون به شرق آن در دیرالزور خواهند رفت.

تدابیر مربوط به اخراج تروریست‌های داعشی از ارتفاعات قلمون غربی در مرزهای سوریه و لبنان به سمت شهر البوکمال در دیرالزور کامل شد که این تدابیر در راستای اجرای توافقی قرار دارد که با هدف روشن شدن سرنوشت نظامیان لبنانی که داعشی‌ها ربوده بودند و آنها را به شهادت رساندند و نیز برای تحویل پیکرهای شهدای ارتش سوریه و مقاومت به دست آمده بود.

خبرنگار تسنیم گزارش داد 20 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه آمبولانس هلال احمر سوریه در این حین به ارتفاعات «قاره» رسیدند تا حدود 350 تروریست داعشی را به همراه خانواده‌هایشان از طریق دشت «مرطبیه» تخلیه و به البوکمال منتقل کنند تا به این ترتیب نبرد ارتفاعات قلمون بر ضد تروریسم داعش یکسره شود و پس از آن مرزهای سوریه و لبنان به طور کامل امن اعلام شود.

عملیات ارتش سوریه و مقاومت که از حدود هشت روز پیش آغاز شده و ضربات آتشین و گسترده منجر به قرار گرفتن تروریست‌های داعشی باقی‌مانده در محاصره و در نتیجه موجب تسریع در فروپاشی صفوف و درهم شکسته شدن خطوط دفاعی اساسی آنها و هلاکت ده‌ها نفر از آنها شد که آنها را وادار به تسلیم و پذیرفتن مذاکره با دولت و مقاومت کرد.

انتهای پیام/.


نظرات 4 + ارسال نظر
یه دختر تنها سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:12 http://neurofibromatos.blogfa.com/...

در زندگی جاده‌هایی وجود دارد که به جای مشخصی ختم نمی‌شوند

گاهی جاده‌ها طولانی به نظر می‌رسند

ره توشه یادم نرود

صبـــــر

اندکی امیـــــد

و به مقدار کافی ایمــــان

ஜஜ

احسنت بسیار عالی و زیبا بود

یه دختر تنها سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:10 http://neurofibromatos.blogfa.com/...

از سکوتــم بتــرس ...!
وقتــی که ساکـت می شوم ...
لابـد
همــه ی درد دل هایــم را بــرده ام پیش خـدا ...
بیشتر که گوش دهــی ...
از همــه ی سکوتــم .. از همــه ی بودنــم ...

یک "آه" می شنـــوی ...
و باید بترســی ...
*از "آه" مظلومـــی که فریادرسـی جز خدا ندارد

برای هر دردی دو درمان است:
سکوت و زمان

یقظه شهید سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 01:00 http://mahtabi-nazanin.blogfa.com/

حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) :

‏‏« عزیزان من! منحرفین و کسانی که می خواهند این مکتب به آخر نرسد و آنهایی که از‏‎ ‎‏مکتب اسلام سیلی خورده اند، و آنهایی که مکتب اسلام را بر خلاف مصالح خودشان‏‎ ‎‏می دانند و بر خلاف مصالح اربابانشان می دانند، اول نظرشان به این است که از‏‎ ‎‏مدرسه هایی که کودکان ما، جوانان ما، جوانان نورس ما در آنجا برای تحصیل کمال‏‎ ‎‏رفته اند، از آنجا انحرافات را شروع کنند. آنها در صدد این هستند که مدارس که منشأ‏‎ ‎‏همۀ برکات هست و جوانهای نورسی که باید این کشور را به رشد خودش برسانند و از‏‎ ‎‏دست اجانب نجات دهند، آنها را منحرف کنند. و لهذا می بینید که از آن دبستان تا‏‎ ‎‏دانشگاه مرکز توطئه است، و شماها هدف آنها هستید، و می خواهند شما را از اسلام‏‎ ‎‏عزیز منحرف کنند. و دانشگاهها و دبیرستانها و دبستانها و تمام مراکز علم و تهذیب را‏‎ ‎‏مبدّل کنند به مراکزی که اگر در آنجا علم تحصیل بشود به نفع قدرتهای بزرگ باشد. و هر‏‎ ‎‏چه در آن جاها و در آن مکانهای مقدّس، هرچه فرآورد باشد، فرآورد به نفع اَبَرقدرتها.‏‎ ‎‏قدم اوّل آنها از همان کودکستان شروع می شود، و هر چه جوانها و کودکهایمان بالاتر‏‎ ‎‏بروند، قدمهای بعدی آنها هم به دنبال آنهاست. از کودکستان تا دانشگاه، مرکز جولان‏‎ ‎‏دستهای خبیث استعمار است، و آنها خوب می دانند که اگر این نوباوگان را از راه مستقیم‏‎ ‎‏و صراط الله خارج کنند به مقاصد شوم خودشان خواهند رسید. و لهذا کوشش آنها و‏‎ ‎‏هدف آنها از کودکستان شروع می شود و تا دانشگاهها جریان دارد. و مراکزی که باید‏‎ ‎‏برای اصلاح جامعه، اصلاح جامعه در معنویات و اصلاح جامعه در مادیات، ذخایری‏‎ ‎‏باشند برای کشور عزیز ما، آنجا را به فساد بکشند و بعد کنار بنشینند و به این جوانهای ما‏‎ ‎‏نگاه کنند که این منحرفین کارهای خودشان را انجام داده اند و فساد را به دست شما‏‎ ‎‏می خواهند اجرا کنند. »

صحیفه امام جلد 14 صفحه

درود برشما

غزل ۱۸ساله گیلان دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 23:30

انشالله که نسل داعشی های تکفیری نابود بشه..
من خیییلی گریه کردم بابت شهادتشون..
خیلی ناراحت شدم.خدا به خانواده عزیزشون صبر بده.

انشاالله وبه یاری خدا که نسلشون منقرض بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.