عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

ایران همچون طوفان شیعی خاورمیانه را درمی‌نوردد

وزیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی:

گالانت

وزیر مسکن و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، ایران را «طوفان شیعی» نامید و باز هم برخی ادعاها درباره هلال شیعی را تکرار کرد.    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یوآف گالانت» وزیر مسکن و عضو کابینه رژیم صهیونیستی نیز با موج اظهارات ضد ایرانی این روزهای مقامات این رژیم علیه ایران همراه شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، گالانت مدعی شد: خطر ایران چون طوفانی شیعی است که کل خاورمیانه را درمی‌نوردد.

گالانت در ادامه گفت: ایران در حال حاضر در حال تکمیل هلالش (هلال شیعی) از خلیج (فارس) تا دریای مدیترانه به وسیله نظامیان شیعه و با کمک روسیه است.

«آویگدور لیبرمن » وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم پنجشنبه (دیروز) مدعی شد: هرگز به ایران اجازه نمی‌دهیم در سوریه پایگاه نظامی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اکنون که حضور ایران در سوریه در حال پررنگ‌تر شدن است، اسرائیل دست روی دست نمی‌گذارد و اجازه نمی‌دهد تهران جا پای خود را در سوریه محکم کند.

انتهای پیام/م

نظرات 1 + ارسال نظر
The next world شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 19:34 http://thenextworld.ir

سلام.حالتون خوبه ان شاءالله؟ادمین سایت "جهان آینده" هستم.یه مطلب:به خاطر فعالیت ها و برنامه مطالعاتیم و ... سرم خیلی شلوغه و متاسفانه همکار اینترنتی هم ندارم.فک و فامیل و دوستا که زیادن ولی کسایی نیستن که من،نویسندگی یا مشارکت همچین سایت هایی رو بهشون واگذار کنم.اگه خود شما وقت داشتین و البته مایل بودین که به حقیر در این راه کمک کنین،بهم خبر بدین،خیلی خوشحال میشم.اگرم کسی سراغ داشتین که مثل خودتون،فعال حوزه مهدوی بود و امکان همکاری با منو داشت بیزحمت معرفی کنین.یه سایت به زبان انگلیسی و یکی دیگه به زبان فارسی هستش که در هر کدام که عضو دوست داشت و توانایی هم داشت میتونه فعالیت کنه.تو شبکه های اجتماعی هم علاقه مند به فعالیت هستیم و اگه کسی میل داشت میتونه از اونجا هم استفاده کنه برای سایت و گروه.شاید کار ما فعلا توش پول نباشه ولی ان شاءالله که پر از صفا و معنویت باشه.ما یه گروه دردمند هستیم که به امید خدا قصدمون برداشتن مانع یا موانعی از سر راه منجی نهایی،حضرت مهدی(عج)هستش.ببخشین مزاحم شدم.یا علی مدد
آدرس سایت ها:
http://jahane-ayandeh.thenextworld.ir
http://thenextworld.ir
آدرس ایمیل:
masoudvarmian@vatanmail.ir
masoudvarmian@chmail.ir

سلام با تشکر از شما بابت بازدید تون . من خودم خیلی گرفتار و مشغولم چشم اگر کسی پبدا شد معرفی میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.