عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

قبر روزی پنج مرنبه انسان را صدا میزند

♥رسول خدا می فرماید:
قبر روزی 5 مرتبه انسان را صدا می زند:
1.. ◥. من خانه ی فقر هستم با خود گنج بیاورید.◣
2.. ◥. من خانه ی ترس هستم با خود انیس بیاورید.◣
3.. ◥. من خانه ی مارها و عقرب ها هستم با خود پادزهر بیاورید.◣
4.. ◥. من خانه ی تاریکی هستم با خود روشنایی بیاورید.◣
5.. ◥. من خانه ی ریگ ها و خاک ها هستم با خود فرش (زیرانداز) بیاورید.◣

1.. ◥- گنج= لا اله الا الله◣
2.. ◥- چراغ= نماز و نماز شب◣
3.. ◥- پادزهر= صدقه و خیرات◣
4.. ◥- انیس= تلاوت قرآن◣
5.. ◥- فرش= عمل صالح◣
نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 02:40 http://bahaveh.blogfa.com

بعله دقیقا اونوقت بعضیا میرن ابتکار به خرج میدن شاااااهکار میکنن یه جور تابوت مدل ۲۰۱۷ میسازن که بعد از مرگ فیسبوک و اینستاگرامتو چک کنه هم شبا برات قصه بخونه اون دنیا یه وقت خدایی نکرده بهت بد نگذره عجب آدمایی گلابی هستن اینا

بله کاملاصحیح

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

با سلام و صلوات خداقوت و سپاس از حضور بزرگوارانه و مشارکتتان. جزء انتخابیتان ثبت و تقدیم حضورتان گردید جزاکم الله خیرا . و سپاس از درج مطلب فوق العاده ارزشمند و مفیدتان. ضمنا وبلاگ پربارتان لینک میشود توفیقاتتان روز افزون

خیلی ممنون و سپاس ویژه از شما
وبلاگ شما هم با افتخار لینک شد انشاالله که همیشه موفق و پیروز باشید
بازهم منتظرحضور گرم شما هستیم

فاطمه سادات سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 13:56 http://dokhtarchadori.blogsky.com

واقعا زیبابود...

متشکر و ممنون

بهمن سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 09:21 http://bia2tanz6.mihanblog.com

چشمه‌ها با رود می‌آمیزند
و رودها با اقیانوس
بادهای آسمان با حسی دل‌انگیز
تا ابد با هم پیوند می‌گیرند
در جهان هیچ‌چیز تنها نیست
همه‌چیز بنا بر اصلی آسمانی
در یک روح دیدار می‌کنند و می‌آمیزند
من و تو چرا نه؟ ....

درود برشما و با تشکر از حضور گرمتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.