عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی

  شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی       وفضای مجازی
  
1. دختر خالم از دیروز تا حالا عکسِ غذاشو نذاشته استوری اینستاگرام فکر کنم مُرده از گرسنگی.

2. - در هفته‌ی اخیر رفتار پرخطر داشته‌ای؟
+ بله، شب گذشته بعد از این‌که پدر خوابید، کولر را روشن کردم، که منجر به بیداری نام‌برده شد.

3. لذتی بالاتر از این هست که وسط دعوا وقتی داره تایپ میکنه بلاکش کنی؟

4. موقع رانندگی میترسم به ماشین گرونا بزنم پول خسارتشون رو نداشته بدم بدبخت بشم ازماشین ارزونا هم میترسم بزنن پول نداشته باشن بدن بازم بدبخت بشم.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
وقتی داری قدم میزنی و یهو یاد رتبه کنکورت میوفتی 

5. الان جمعیت "خانوم دکترهای آینده" دارن  لیست رشته های پیام نور و دانشگاه آزاد رو چک میکنن.

6. یکی از رفقام واسه ترک سیگار پشت دستشو با فندک ماشین سوزوند. حالا تنها فرقش اینه که پشت اون دستی که باهاش سیگار میکشه جای سوختگی داره.

7. امروزه ما با پدیده ای رو به رو هستیم که رمز وای فایتو میگیره و تو چشات نگاه میکنه و Update All رو میزنه.

8. یادمه موقعی که کنکور دادم سازمان سنجش بهم تبریک نگفت ولی از ناسا زنگ زدن وخیلی ازم تشکر کردن...گفتن شما باعث شدی عدد پی π جدیدی رو کشف کنیم.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
وقتی رتبه کنکورت رو میبینی 

9. مترو اصفهان اینقدر خلوته که من اصن عادت ندارم.هر بار با خودم ۱۷ نفر رو میبرم که جا نشه بشینم.به چنتاشون  هم میگم هُل بدن.

10. نصف طلاق هاى ایندمون مطمئنن بخاطر افکتاى اسنپ چته ، به طوری که لولو رو هلو جلوه میده.

11. دو روز بعد اعلام نتایج کنکور از قلم چی به من زنگ زدن گفتن دو میلیون بهت میدیم برو بگو من گزینه دو ثبت نام کرده بودم.

12. سی‌دی رام لپتاپم انقد هیچکاری نیست بکنه هربار دستم میخوره بهش میپره بیرون میگه سی‌دی داریم، سی‌دی.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
ولی باز هم خدا رو شکر ایوانکا ترامپ برای تحلیف نیومده بود. 

13. ‏فدای سرت پسرم، اشکال نداره. ایشالا سال دیگه میخونی رتبه ت بهتر میشه.
[ سگک کمربند را باز میکند ]

14. من همیشه تو زندگیم ام از جمله ی «نفرات برتر» متنفر بودم. به نظرم تمام انسان ها یکی هستند...
[رتبه ی کنکور خود را با بغض نگاه می کند]

15. رتبه هرکسی رو که پرسیدید بعدش بگید ای بابا سفید اگه میدادی رتبه ت از این بهتر میشد. خیلی حال میده.

16. الان به هر ماشینی لگد بزنی از زیرش یه مشاور انتخاب رشته با رتبه برتر کنکور میپره بیرون.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
وقتی یه دختر وارد دانشکده مکانیک میشه 

17. رتبه هاتون به ریاله ناراحت نباشید.

18. ولی من جای رئیس سازمان سنجش باشم از 10 نفر آخر کنکور هم تقدیر میکنم. خدائی این میزان خنگ بودن خیلی سخته و پشتکار عجیبی میخواد.

19. دلار آمریکا 3778 تومان 
یورو اروپا 4462 تومان
درهم 1026 تومان
پیاز دهدشت 4780 تومان

20. ‏شما یادتون نمیاد زمان ما میرفتن روزنامه نتیجه کنکور میخریدن نه واسه اینکه ببینن قبول شدن، واسه اینکه از توش اسم واسه بچه شون پیدا کنن :)))
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
این سلفیا چیه فدریکا؟ 

21. ‏شاید یک روز بتونم کسایی که عکس خودشونو میذارن پس زمینه گوشی رو درک کنم اما اینایی که عکسشون رو میدن تابلو فرش میکنن رو هرگز.

22. ‏تو مهمونی شوهرخالم گفت امروز فلانی رو دیدم نود درجه تغییرکرده بود. بهش گفتم آقا اون صدوهشتاد درجه است ها گفت نه آخه اونقدرا هم تغییر نکرده بود.

23. ‏وقتی یکیو میخوای و بهش نمیرسی چقدر سخته. حالا فک کنید من که چندتا رو میخوام و بهشون نمیرسم چه وضعی دارم ...

24. ‏هرسال موقع نتایج کنکور اون سرمای اون شب اعلام نتایج رو حس میکنم. شب انداختنم بیرون از خونه.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
فیزیک -
شیمی -
ریاضیات %7-
ادبیات %5-
دین و زندگی 0
...
حیف موز! 

25. ‏من حتی پیتزا هم میشدم شما رو خورشت کرفس لیمو شیرین میریختین و میگفتین بههه بههه.

26. ‏باور کنین اگه نیاین بگین "رتبه کنکورمو زدم گوشیم شارژ شد خخخخخ" هم میفهمیم تو زمینه ی طنز دستی بر آتیش دارین.

27. ‏دیر رسیدن بهتر از با خط چشم نا متقارن رسیدنه.

28. بابام وقتی رتبه کنکور منُ دید فک می کرد رقم اختلاسه میگفت سایت خبری چرا باز کردی برو تو سنجش.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
نمیگی رتبتو؟ 

29. ‏میگن رئیس جمهور کشور گویان که برای مراسم تحلیف اومده بود دیگه برنگشته گفته همینجا تو اسنپی جایی مشغول میشم.

30. ‏واسه داداشم رفته بودیم خواستگارى، همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه پدرعروس گفت شام تشریف داشتید، بابام گفت نه ممنون چندجاى دیگه باید سر بزنیم.

31. من رتبم ۵۵ هزار شد بعد رتبه خواهرم ۵۵۰. ینی میخوام بگم صفر خیلیم عدد مهمیه اون امیر کبیر خوند من ذلیل کبیر.

32. نصف این کشورایی که اومدن مراسم تحلیف، علی دایی جلوشون هتریک کرده.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
فرق ترک تحصیل من و بقیه... 

33. مراسم تحلیف نیست که جام ملتهای آفریقاست.

34. من که دارم حال تعطیلی روز تحلیف رو میبرم؛ فقط یه نفر هم کمک کنه و بگه  کشور "سائوتومه و پرنسیپ" دقیقاً کجاست؟ تازه کشف شده یاچی؟

35. کشورایی که تو تحلیف شرکت کردن خودشون نمیدونن کشورن یا قبیله.

36. دیدین وقتی یکی دوستون داره و شمام خیلی دوسش دارین و با هم بهترین لحظه هارو میسازین چه حس خوبیه؟ منم ندیدم.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
خواهر من، برادر من، عزیز من!!
بی‌شعوری که زنگ میزنی میپرسی
به تو چه کنکور چکار کردم 

37. ‏من هنوزم امیدم به اینه که کاشکی لک لک دوست شه با اردک. تا که نباشن این دو تا تک تک...

38. کاش جای نهنگا مگسا و پشه‌ها خودکشی دسته جمعی میکردن.

39. ‏تو دعوا پسره گفت ببین من بچه فلاح م, گفتم کدوم فلاح؟ گفت کوچه فلاح تو سهروردى شمالى.

40. ‏تو اموزشی بعد شام پسره گفت داداش تو توو جهیزیت بخارپز هم داری؟  گفتم اسکل ما پسریم، نخور این غذای پادگانو.
 
شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426) 
‏انقد حیثیت برام نذاشتین پیش موگرینی 

41. یه برانکو لازم دارم بیاد زندگیمو از درخشان تحویل بگیره.

42. ‏همینکه نماینده های مجلس برای خودشیرینی جلوی موگرینی با هم شوخی دستی نکردن و کشتی نگرفتن جای شکر داره.

43. - چرا کشتیش؟
+ آقای قاضی یکساعت زر زدم فقط یه استیکر فرستاده.

44. ‏ ‏سیاهپوستا فک میکنن خیلی قوی و گولاخن ولی نمیدونن ما یه آهنگ داریم به اسم سیاه نرمه نرمه.

45. همیشه کرایه رو زود بدین که اگه راننده زیاد حساب کرد یا اسکناس کهنه داد فرصت داشته باشین دماغ بمالید به صندلی و شیشه. #ترفند

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (426)
وقتی میری تو یه جمع و متوجه میشی دارن در مورد رتبه کنکور بحث میکنن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.