عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

اخبار مقدماتی از جرم مداحان دستگیر شده

از چند روز پیش شایعه‌ی بازداشت دو مداح مشهور در حال انتشار است که با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌ای به مناسبت سالروز شهادت امام صادق ع، این شایعه قوت گرفته است.

یک خبرنگار روز چهارشنبه در توییتر مدعی شده که این دو از حدود ۱۰ روز پیش در بازداشت موقت به سر می‌برند. خبرنگار دیگری مدعی شده که اتهام آنها مسایل اخلاقی و نیز فوق امنیتی است.

هنوز قوه قضائیه نسبت به این ماجرا واکنشی نشان داده نشده است. 

منبع: میثاق نیوز   اخبار مقدماتی حاکیست جرم مداحان دستگیر شده جاسوسی برای اسرائیل و روابط نامشروع است و در همین رابطه آقای «جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده‌ مجلس در توییتر خود درباره‌ خبر فوق نوشت: مداحان حامی رقیب انتخابات به جرم جاسوسی برای اسرائیل و روابط نامشروع با عضو سفارت فرانسه می‌افتند زندان!

اکانتی در توییتر به نام سید مهدی حسینی و با عکس یک روحانی سید، ساعت ۵ و ۱۶ دقیقه ۱۷ جولای یعنی دوشنبه ۲۶ تیرماه، اولین جایی است که این خبر را با نام منتشر می‌کند. از طرف دیگر، او در می ۲۰۱۷ یعنی حدود ۴ ماه پیش به توییتر پیوسته و تا به حال، حدود ۲۰ توییت داشته است. از این توییت‌ها اینگونه برداشت می‌شود که او طرفدار روحانی است.
ساعت ۱۰ و ۱۴ دقیقه همان روز، یک کانال تلگرامی به نام اعتدال با حدود ۱۱ هزار عضو، این خبر را منتشر می‌کند. این ظاهرا نخستین انتشار خبر در تلگرام است.

با این حال موج خبری، چند روز قبل وقتی آغاز شد که «سولماز ایکدر»، آن را در توییتر خود نوشت. این توییت ۱۰ و ۳۴ صبح ۲۸ تیر (چهارشنبه) در حساب کاربری او منتشر شده است. در مورد او توجه به چند نکته ضروری است:
نخست اینکه او اولین کسی است که پسر سعید حدادیان (احتمالا محمد حسین) را به جمع بازداشتی‌ها اضافه می‌کند.
دوم اینکه او اولین کسی است که از رابطه غیراخلاقی با یکی از اعضای سفارت فرانسه حرف می‌زند.
سوم اینکه ایکدر در پروفایل توییتر لینکی از سایت زیتون را داده و ظاهرا در این سایت فعال است. زیتون سایتی است که از ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ تاسیس شده و هیات موسس و شورای سیاستگذاری آن عبارتند از: عبدالعلی بازرگان، فرزانه روستایی، حسن فرشتیان، مهدی نوربخش، حسن یوسفی اشکوری.
چهارم اینکه ایکدر در آبان ۱۳۹۴، به ۳ سال حبس به جرم اهانت به رهبری و تبلیغ علیه نظام محکوم شده اما بعدا اعلام می‌شود که او به طور غیرقانونی از ایران خارج شده و ضمنا در فیس بوک شخصی خود و مصاحبه‌ای با سایت روزآنلاین، می‌گوید که این کار اشتباهی بزرگ بوده است.

منبع خبری دیگری که در اینجا، به خبر جزئیاتی اضافه کرد سایت سحام نیوز بود. این کانال به نقل از یک کانال نزدیک به دولت احمدی‌نژاد (که نامش را نیاورده) گفت که این دو توسط سازمان اطلاعات سپاه، حدود ۱۰ روز است بازداشت هستند و قرار بازداشت آن‌ها تمدید شده است.

با این حال، اینستاگرام منبعی شده که بتوان به طور مستقل برخی از این خبرها را تکذیب کرد. مثلا در مورد محمد حسین حدادیان می‌دانیم که او تا سه شنبه شب، هیات داشته و دیشب هم در هیات مکتب الزهرا شهران، به روضه خوانی پرداخته است. از آن طرف اما روح الله بهمنی دیشب در اینستاگرام یک ویدئوی لایو گذاشت و ضمنا در یک پست نوشت که به دلیل نبودن فضای مناسب نتوانسته برنامه‌ای در این روز (شهادت امام صادق(ع) ) داشته باشد.
فی المجموع، انتشار این خبر از کانال‌هایی چون روحانی ناشناسی مثل سید مهدی حسینی یا سولماز ایکدر، عجیب است و دنبال کردن خط خبری شایسته دقت بیشتری است.

بعد از انتشار خبر اولیه مربوط به دستگیری دو مداح مذکور به جرم جاسوسی برای اسرائیل و انتشار اخبار متفاوت درباره آنها، روح الله بهمنی با انتشار ویدیویی عملا خواست تا این موضوع را تکذیب کند، البته از هلالی، هیچ خبری نشده است. ولی حامیان هر دو مداح صرفا با استناد به آن فیلم، اصل خبر را تکذیب و شایعه دشمنان دانستند!!

براساس اعلام یک منبع دیگر، رضا هلالی و روح الله بهمنی، روز ۲۰تیرماه توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده اند. جرم اصلی این افراد بطور خاص ارتباط با سازمان اطلاعات اسرائیل(موساد) بوده است.
متهم اصلی این پرونده رضا هلالی میباشد و روح الله بهمنی بخاطر دوستی و روابط بسیار نزدیکی که با وی داشته و از روابط او اطلاع کامل داشته، بازداشت شده است.

طبق این خبر، از حدود ۳سال قبل رضا هلالی با یک دختر جوان به ظاهر مذهبی آشنا و رابطه برقرار میکند، بعدا مشخص میشود که این دختر کارمند سفارت فرانسه است، با نزدیک شدن روابط این دو، این دختر، دختر دیگری را به هلالی معرفی و خواستار آشنایی وی با بهمنی میگردد و اظهار میدارد او شیفته رفتار و ظاهر بهمنی شده و قصد دارد بعنوان همسر دوم با وی ازدواج کند! این ملاقات انجام میشود، اما بهمنی بخاطر نگرانی از موقعیت اجتماعی خود و موقعیت خانواده همسرش (مادر همسر وی، خواهر احمدی نژاد است) حاضر به قبول پیشنهاد این دختر برای ازدواج مجدد نشده اما رابطه خود را با وی بطور محدود ادامه میدهد.
در ادامه با صمیمی تر شدن رابطه هلالی با دختر جوان، او خود را علاقه مند به مسائل سیاسی و نظامی ایران و اطلاع از پیشرفتهای کشور در زمینه های گوناگون معرفی و میگوید که میخواهد از این مسائل مطلع باشد تا در هنگام مواجهه و بحث با دوستان داخلی و خارجی خود بتواند با قدرت و محکم از ایران دفاع کند!
هلالی که در محافل و جلسات خصوصی مقامات و خواص نظام بعنوان مداح دعوت میشده از این طریق، توانسته اطلاعاتی را کسب کند.
مهمترین محورهای اطلاعات منتقل شده از طریق هلالی در این موارد بوده است:

نیروی قدس سپاه؛ و فرماندهان آن در داخل وخارج کشور، اطلاعات مرتبط با نیروهای موسوم به مدافعین حرم که نیروهای اعزامی به سوریه و عراق تحت نظارت و فرماندهی سپاه قدس میباشند.

سپاه “حفاظت انصار المهدی” که وظیفه حفاظت از مراکز حساس نظام مانند بیت رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و… را بعهده دارد. همچنین وظیفه حفاظت شخصی از مقامات نظام نیز به عهده این نیروی سپاه میباشد. هلالی قبلا دوران سربازی خود را در سپاه حفاظت انصار گذرانده وبعد سربازی، بواسطه مداحی با این نیرو در ارتباط بوده و همچنین به بیت رهبری نیز رفت وآمد دارد.

سپاه تهران، پاتوق اصلی هلالی، هیات الرضا میباشد، از طریق این هیات که محل تردد تعدادی از فرماندهان سپاه است با برخی از آنها رابطه و از این طریق توانسته در مورد سپاه محمد رسول الله ( سپاه تهران بزرگ)و نواحی آن اطلاعاتی بدست بیاورد.

هلالی تا چند سال قبل از نظر سیاسی موضعی بیطرف داشت که البته بیشتر بخاطر اطلاعات محدود و پائین سیاسی وی بود! طی دوسال گذشته همانند دیگر دلواپسان در برخی از مداحی های خود علیه سیاستهای دولت و برجام موضع گرفته است و درانتخابات حامی رئیسی شد، که این تغییر موضع با درخواست و هدایت دختر مرتبط با وی بوده است!

بعلت رابطه بسیار نزدیک هلالی با بهمنی، او برخی اطلاعات خود را از طریق بهمنی نیز بدست آورده است.
احد قدمی، باجناق بهمنی که او هم مداح است نیز در همین ارتباط بعنوان مطلع، موقتا بازداشت و سپس آزاد شده است.

طبق بررسی های اولیه، این دختر از طریق رابط دیگر، اطلاعات دریافتی از هلالی را به سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) منتقل میکرده است. برخی افراد اصلی مرتبط با این پروژه جاسوسی از جمله رابط دوم،که اطلاعات نهایی را از دختر دریافت و به موساد منتقل میکرده، قبل از دستگیری، موفق به فرار از کشور شده اند. ولی دختر (جاسوس موساد) و کارمند سفارت فرانسه و دوست وی دستگیر شده اند.
طبق همین بررسی ها، رضا هلالی، اخیرا متوجه اهداف این دختر شده، ولی تحت شرایطی مجبور به همکاری بوده است.

همچنین، روح الله بهمنی که مدت ۸ روز تحت بازجویی بوده، شب ۲۸تیر بطور موقت و تحت نظر آزاد شده است، و ویدیوی منتشر شده وی تنها چند ساعت بعد آزادی موقت بوده است!
پنجشنبه شب نیز وی در جلسه لویزان حاضر شده ولی برخلاف اعلام قبلی مداحی نداشته است.

طبق خبر فوق، رضا هلالی، همینک در بازداشت و تحت بازجویی اطلاعات سپاه به جرم معاونت در جاسوسی برای سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) میباشد.

نکته: گرچه تخریب چهره های شناخته شده مذهبی، بد جلوه دادن چهره آنها در بین مردم  برنامه های است که مدتها در سایت ها و شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب شروع شده است تا باعث تخریب شخصیت های مذهبی و همچنین مداح های اهل بیت (ع) شوند، اما فعال بودن عوامل سرویسهای جاسوسی بیگانه و جمع آوری اطلاعات از هر طریق ممکن، هدفی است که بشدت تعقیب می شود.

منبع: میثاق نیوز


نظرات 1 + ارسال نظر
باصفاترین پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 09:44 http://basafatarin.blogfa.com/

خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

وقتی که تمام شیرها پاکتی اند
وقتی همه ی پلنگ ها صورتی اند
وقتی که دوپینگ پهلوان می سازد
ایراد مگیر عشق ها ساعتی اند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.