عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۰ تیر

منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۰ تیر منتشر می‌شود.

 روزنامه ها

 به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های کشور امروز سه‌شنبه 20 تیر به‌شرح زیر منتشر می‌شود:

انتهای پیام/

نظرات 2 + ارسال نظر
باصفاترین سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 13:17 http://basafatarin.blogfa.com/

ممنونم که به وبلاگم سر زدید
و تشکر به خاطر نظر لطفتان

خواهش میکنم دوستانم هم به شما سر می زنند

باصفاترین سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 13:17 http://basafatarin.blogfa.com/

من از عشق لبریزم
هوا سرد است
من از عشق لبریزم
چنان گرمم
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم
که رفت روزها و لحظه‌ها از خاطرم رفته است
هوا سرد است اما من
به شور و شوق دلگرمم

‏‎روزی از باغ گلی
گل سرخی چیدم
توی گلبرگ تَرَش
عکس خود را دیدم
*
گل به من می‌خندید
من به او خندیدم
آب دادم او را
بعد هم بوسیدم
*
کم کمک گل پژمرد
برگ‌هایش افتاد
آخرین برگش هم
زیر پایش افتاد
*
مادرم گفت به من
جای هر گل اما
غنچه‌ای در راه است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.