عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

دستان مادر

دکتری به خواستگاری دختری رفت، ولی دختر او را رد کرد و گفت به شرطی قبول می کنم که مادرت به عروسی ما نیاید.

آن جوان به فکر فرو رفت و نزد یکی از اساتید خود رفت و با خجالت چنین گفت.
در سن یک سالگی پدرم مرد و مادرم برای این که خرج زندگیمان را تأمین کند، در خانه های مردم رخت و لباس می شست.

حالا دختری که خیلی دوستش دارم، شرط کرده است که فقط بدون حضور مادرم حاضر به ازدواج با من است.
این موضوع مرا خجالت زده کرده و بر سر دوراهی مانده ام، به نظرتان چه کار کنم؟

استاد به او گفت: از تو خواسته ای دارم، به منزل برو و دستان مادرت را بشور، فردا به نزد من بیا و به تو می گویم چه کار کنی.

جوان به منزل رفت و با حوصله دستان مادرش را در دست گرفت که بشوید، ولی ناخودآگاه اشک بر روی گونه هایش سرازیر شد، زیرا اولین بار بود که دستان مادرش درحالی که از شدت شستن لباس های مردم چروک شده و تماما تاول زده و ترک برداشته بودند را دید؛ طوری که وقتی آب را روی دستان مادر می ریخت، از درد به لرزه می افتاد.

پس از شستن دستان مادرش نتوانست تا فردا صبر کند و همان موقع به استاد خود زنگ زد و گفت :ممنونم که راه درست را به من نشان دادید.
من مادرم را به امروزم نمی فروشم، چون او زندگی اش را برای آینده من تباه کرده است.


برای سلامتی تمام مادران صلوات

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 22 مهر 1397 ساعت 15:06

سلام احسند برای مطالب زیبا و جالب

سلام ودرود
با تشکر و سپاس

زینب پنج‌شنبه 19 مهر 1397 ساعت 14:51 http://nahri82.blogfa.com/

سلام
من یک بلاگفایی هستم . آیا مایل به تبادل هستید ؟

سلام
هستیم درخدمتتون

زهرا چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 23:38 http://yaraneimameasr.blogfa.com/

جاده و اسب مهیاست، بیا تا برویم

کربلا منتظر ماست، بیا تا برویم



ایستاده است به تفسیر قیامت، زینب

آن سوی واقعه پیداست، بیا تا برویم



خاک در خون خدا می شکفد، می بالد

آسمان غرق تماشاست، بیا تا برویم

سلام و درود
ماکه امسال قسمتمان نشد
انشاالله که قسمت شما شود

علی چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 21:54 http://afsaran7114.blogfa

سلام خوبی
منو فراموش کردیااا[گل]

سلام و درود
ممنون و سپاس
میایم خدمتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.