عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

درگیری سپاه با داعش در غرب کشور

قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران، تعدادی از نیروهای داعش که وارد خاک کشورمان شده بودند را دستگیر کرد.

آرم سپاه پاسداران

  به گزارش  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه اعلام کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی 21 نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

 اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 16:53 http://modafeeneharam.blogfa.com

مطالب عالین.در صورت تمایل به تبادل لینک پیام بدید

ممنون و سپاس
لینک شدید

حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم
دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم
تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟
لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع دهید
التماس دعا

سلام
با تشکر ویژه از حضور گرمتون
با کمال میل
لینک شدید

بهاره شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 23:04 http://baranbhare88.blogfa.com/

باشه چند وقت دیگه که بچه دار شدم بچم بخواد واسه امتحاناش بگه سخته و اینا یکی میخوابونم زیر گوشش میگم خاک تو سرت مامانت اون موقع که داعش داشت دنیا رو نابود میکرد درس میخوند اون وقت تو الان برا من ناز میای حالا اون از کجا میخواد بفهمه که اصن من همین پارسال فهمیم داعش چیه و قبل از اون فکر میکردم یه جور غذای پاکستانی هستش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.