عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

ایران انحصار صهیونیست‌ها در تولید محصولات فناورانه را شکست

یکی از مخترعان کشور موفق به ساخت کوله پشتی نجات با قابلیتی بسیار بالاتر از نمونه خارجی شده است که انحصار تولید این محصول را شکست.

 همه ما خاطره تلخ حادثه پلاسکو را به یاد داریم و خاطرمان است که برخی  آتش‌نشانان این کشور زیر آوار ماندند و جان خود را از دست دادند اگر زمانی که ساختمان پلاسکو در حال فروریختن بود آنها می‌توانستند خود را نجات دهند و به کمک وسیله‌ای از پنجره پایین بیایند زیر آوار نمی‌مانند و به شهادت نمی‌رسیدند؛ وسیله ای که آن زمان آرزویمان داشتنش بود امروز تولید شده است تا دیگر خاطره تلخ پلاسکو تکرار نشود.

ایران انحصار صهیونست‌ها در تولید محصولات فناورانه را شکست

  این مخترع کشورماندر خصوص این کوله‌پشتی گفت: هنگامی که حادثه‌ای در یک ساختمان رخ دهد شاید افراد  نتوانند از درب ورودی اصلی به بیرون از ساختمان فرار کنند و خود را نجات دهند همچنین به دلیل ارتفاع بلند برخی از  ساختمان‌ها آنها با مشکل مواجه می‌شوند اما موفق به اختراع کوله‌پشتی شدم که  افراد را از برج‌های 90 متری نجات  می‌دهد و سالم به زمین می‌رساند.

این مخترع کشورمان با بیان اینکه برای استفاده از کوله‌پشتی تنها کافیست آن را به جایی نصب کنید و سپس به پایین بیایید اظهار کرد: برای نجات جان خود در کمتر از یک دقیقه می‌توانید از این کوله‌پشتی استفاده کنید تا با سرعت دو متر بر ثانیه شما را به آرامی به زمین برساند.

وی با اشاره به اینکه کوله‌پشتی نجات تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارد گفت: به دلیل حساس بودن و همچنین اطمینان از ضریب بالای آن تمام  قطعات این کوله‌پشتی از بهترین مواد مهندسی ساخته شده است.

یک کوله پشتی و چندین ویژگی منحصر به فرد

اما شاید در نگاه اول این کوله‌پشتی محصولی ساده‌ای به نظر برسد ولی هنگامی که به قابلیت‌های آن نگاه کنیم متوجه می‌شویم که تا چه اندازه مهم و ضروری است.

کوله‌پشتی نجات با قابلیت‌هایی بسیار بهتر از نمونه خارجی‌ خود تولید شده است تا قبل از آنکه این جوان نخبه ایرانی این کوله پشتی را تولید کنند انحصار آن به دست  رژیم صهیونیستی بود اما به همت جوان ایرانی این انحصار شکسته شد و در شرایط فعلی تنها ایران است که کوله پشتی نجات با قابلیت بالا را تولید می‌کند.

ایران انحصار صهیونیست‌ها در تولید محصولات فناورانه را شکست

 قابلیت‌های کوله پشتی رژیم صهیونیستی در برابر ویژگی‌های کوله‌پشتی ایرانی هیچ است کوله‌پشتی که در کشور هاب خارجی  ساخته شده است از ارتفاع کمتری می‌تواند بپرد و همچنین یک بار مصرف است اما کوله‌پشتی ایرانی تا ارتفاع 90 متری  کار می‌کند و همچنین با هر بار استفاده می‌توان آن را دوباره جمع و برای استفاده بعدی آماده کرد.

ایران انحصار صهیونست‌ها در تولید محصولات فناورانه را شکست

این نخبه کشورمان درباره چگونگی استفاده از این کوله‌پشتی بیان کرد: برای استفاده از این کوله‌پشتی تنها کافی است آن را به بالای پنجره ساختمان وصل کرده و سپس کوله‌پشتی را به تن کنید و به پایین بپرید هنگامی که شما در حال پرش از ساختمان هستید کابل آن باز می‌شود و به آرامی و در امنیت کامل به پایین می‌رسید.

وی ادامه داد: در این کوله‌پشتی قلاب و وسیله‌ای تعبیه شده است که می‌توانید آن را جمع کرده و به حالت اولیه‌اش بازگردانید قابلیتی که نمونه خارجی آن ندارد و تنها در اختیار ایران است.

این مخترع کشورمان با بیان اینکه کوله پشتی دارای گواهی‌نامه‌های ثبت اختراع است گفت: کوله‌پشتی نجات ایرانی  ثبت شده است و  با قیمتی یک چهارم نمونه خارجی‌اش به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.