عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

یکی از آرزوهای بزرگ «عماد مغنیه» تحقق یافت: پس از مرکاوا و گنبد آهنین، نوبت به «اف۱۶» رسید

اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغات

ارتش اسرائیل

ی، مفاهیمی از جمله «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا» و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد.

یکی از راهکارهای رژیم صهیونیستی 

برای تقویت ریشه‌های موجودیت نامشروع خود در منطقه استفاده از جنگ تبلیغاتی و جا انداختن اصطلاحات و رویکردهای مبتنی بر منافع و اهداف خود در سطح رسانه‌های بین‌المللی است.  این تلاش‌ها به ویژه  در دهه ۷۰ قرن گذشته میلادی و پس از شکست اعراب در برابر رژیم صهیونیستی خود را نشان داد.  اسرائیل با استفاده از عناصر تبلیغاتی وابسته به خود، مفاهیمی از جمله  «ارتش شکست ناپذیر»، «اسطوره تانک مرکاوا»، و «سازمان جاسوسی برتر دنیا» را برای ارگانهای نظامی و امنیتی خود استفاده می‌کرد تا دشمن را در جنگ روانی مغلوب سازد و آنها را به سمت پروژه‌هایعادی سازی روابط با اسرائیل و پذیرش اشغالگری این رژیم در منطقه بکشاند. 

 http://javaninews.ir 

نظرات 1 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 19:11 http://reyhaneand.mihanblog.com/

اونها در جنگ نظامی نمیتونن پیروز بشن
اما در جنگ نرم واقعا موفق ان

ما باید در جنگ نرم مواظب باشیم که انها نتوانند به اهدافشون برسند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.