عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

تصاویر صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه ۱ مرداد

روزنامه ها

منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱ مرداد منتشر می‌شود  

منتخب تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱ مرداد منتشر می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، تصاویر صفحات نخست روزنامه‌های کشور امروز یکشنبه 1 مرداد به‌شرح زیر منتشر می‌شود:

انتهای پیام/

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 14:22 http://babolsar3.blogfa.com

سلام.به لینک دوستان اضافه کردم.

سلام
با تشکر و سپاس شماهم قبلا اضاف شده بودید

باصفاترین یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 12:12 http://basafatarin.blogfa.com/

حتی اگر بهترین فرد روی کره زمین هستید به خودتون مغرور نشوید

چون هیچ کس از شخصی که ادعا می کند خوشش نمی آید . . .

با شما هم عقیده و موافق هستم

رسول یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 09:45 http://babolsar3.blogfa.com

سلام. بعد از اینکه شما به وب من سرزدید، تقریباً چند بار وب شما را دیدم. با توجه به اینکه تعداد دوستان من زیاد هستند امکان ثبت همه بعنوان لینک دوستان میسر نیست. من به همه گفته ام که می توانند از مطالب وب من برداشتن نمایند. هر زمان به وب من سرزدند بلافاصله به وبشون سر میزنم . در غیر اینصورت به صورت دوره ای به همشون سر می زنم.
به روز رسانی منظم تداوم داشته باشد تا بتوانی ضمن حفظ مخاطبین موجود، مخاطبین جدیدی نیز جذب نمایید. شما سعی کنید با سرکشی به وب دیگران(علاوه بر دوستان) سربزنی و با آنها لینک بشوید تا بتوانی مخاطبین بیشتری جذب نمایید.. موفق باشید.

سلام
با تشکر و سپاس که به وب ما سر زدید
چشم حتما این کار را انجام می دهم
شما هم موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.