عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)
عاشقان حسین (ع)

عاشقان حسین (ع)

از دیارشهرتاریخی لیدوما ((ممسنی))**************************اخبار روز شامل( علمی - فرهنگی - سیاسی - مذهبی -تاریخی - ورزشی -پزشکی -طنز)

نمونه برتر اس ٣٠٠ را ساخته‌‌‌ایم و می‌سازیم

 


مقابل هر تهدیدی می‌ایستم/استکبار جهانی در گرداب گیر کرده است


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز می‌بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی آن‌ها خواهد شد.  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امروز می‌بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی آن‌ها خواهد شد.


 

مقابل هر تهدیدی می‌ایستم/استکبار جهانی در گرداب گیر کرده است ، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنج شنبه 19 اسفند ماه) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره‌های بیست و ششم و دهم حرفه ای که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای فکر شما بعنوان مدیریت‌های آینده هرچه با اندوخته و ذخیره بهتری باشد، می‌تواند آینده ما را با شکوه‌تر رقم بزند.
فرمانده کل ارتش افزود: امروزه در جهانی زندگی می‌کنیم که کشورهایی با قدرت‌های پایین، متوسط و برتر در آن قرار دارند.
وی تصریح کرد: شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که در ابتدای انقلاب داده می‌شد، امروز تحقق پیدا کرده است.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز داشتن قدرت پایین، متوسط و بالا به خودی خود استقلال بوجود نمی‌آورد، گفت: نیروی انسانی کارامد و متدین مسئله مهمی است که با انقلاب بوجود امد، امروز مسئله اراده اعمال قدرت مهم است.

سرلشکر صالحی افزود: آنهایی هم که به اصطلاح قدرت برتر هستند به جهت اینکه از آن مسیر اِعمال زور استفاده می‌کنند دچار چالش شده اند و امروز می‌بینیم که استکبار جهانی در یک گرداب گیر کرده است و این موجب فروپاشی آن‌ها خواهد شد، اما ما در سایه استقلال و هدایت‌های رهبری با آرمان خواهی و شناخت به سمت رشد و تعالی حرکت می‌کنیم.
وی خطاب به دانشجویان گفت: وظیفه شما این است که ترفندهای نو دشمن را بشناسید و در صف اول بایستید و از انقلاب دفاع کنید.

فرمانده کل ارتش گفت: امروز انگلیس خبیث که وارد منطقه شده است طراحی‌هایی می‌کند که ما به آن تهدیدات نوین می‌گوییم که شکل‌های تازه‌ای دارد، اما تهدید جدیدی نیست. در عراق سوریه و کشورهای شرقی ما که گرفتار این توظئه هستند جمهوری اسلامی به آن‌ها کمک فکری می‌کند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: امروز در همه زمینه‌ها مانند ساخت تجهیزات وارد عمل شده ایم و خود آن‌ها را تولید می‌کنیم و شاید هم ادواتی، چون سامانه اس ۳۰۰ از خارج بخریم، اما نمونه برتر ان را ساختیم و می‌سازیم. در دریا هم عزت داریم و برنامه داریم به همه جهات دنیا برویم.

سرلشکر صالحی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: بنده به جرات ادعا می‌کنم که این توان را داریم تا در کنار برادرانمان در همه نیروهای مسلح در برابر هر اندیشه تهدید امیزی بایستیم. 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.